wat hebben de mannen nou toch ???

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    even uit verbazing wat mij is overkomen

aaaaaaaaaaaaa wat willen ze ??? kreeg vandaag te horen dat iemand mij wel heel erg leuk vind en op een manier ?? hij zou zo een hotel boeken als ik ja zeg,, waatttt deee hallo ben getrouwd en dat weet hij ook.

gaat al tijden zo door, met versieren en openlijk aan mij proberen te zitten ( terwijl ik NEEEE zeg grrr ). En dan vanmiddag ook weer een man in de supermarkt zat mij eerst echt aan te starten als of ik een loops teefje ben of zo. kom hij later naar mij toe ( stond zomaar voor mijn neus ) zeg leuk meisje ( ben 32 geen meisje meer :( ) hier heb je mijn kaartje ????? wil je met mij uit dan kan je mij bellen,, stond daar met een bek vol tanden.

oessss ik sex of zo .. lijk wel stroop vandaag aan mijn billen te hebben hangen,, zo gemakkelijk zie ik er niet uit hoor ben geen hoer.

mannen ????

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Haha, die mannen ook!!!
    Kan me wel voorstellen dat je het op een gegeven moment wel vervelend begint te vinden...maar als iemand aan je begint te zitten, ieeeewww!!!

3. Revit

Revit Niet meer actief

Ik had het vandaag op school ook. Kwam een jongen naar me toe; ik wil n**ken.
    Waarop ik zeg; dan moet je niet bij mij zijn!!

Kende hem niet en doet me verder niks, maar dat er zulk volk rond loopt en het normaal schijnt te vinden, ik snap er niks van.
    En om nou te zeggen dat ik er vandaag florisant uit zag, nee, ben hondsberoerd. De jeugd en volwassenen van tegenwoordig! :(

4. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ooh is het de tijd van het jaar ofzo
    liep van de week met mijn mams in de aldi
    staat er ook een vent te wachten in een gangpad op zijn vrouw
    die stond een jas te passen in een ander gangpad
    die vent stond me zooo aan te staren,en te lachen naar me maar ook naar mn moeder
    dus ik liep door met mn kereltje in de maxicosi
    en mn moeder kwam er aan zegt ze gatsie zie je die vent die knipoogt naar me en blijft maar lachen
    en kijken
    dus wij liepen langs die vrouw op, en ik kon het niet laten
    zeg tegen mn mams, kijk en dit is zijn vrouw, ons maar nagapen , lachen en knipogen terwijl zijn vrouw een jas staat te passen
    mannen van tegenwoordig
    die vrouw trok meteen haar jas uit en liep naar m toe
    vond het wel sneu voor haar maar kan zulke mannen echt niet uitstaan
    bah

5. MarkDoif

MarkDoif Lid

20 jan 2010
    62
    0
    6
    ICT-Dienstverleningsbedrijf
    Kockengen
    Triest. Ik kijk nooit op zo'n manier naar vrouwen. En zeker niet omdat ik getrouwd ben, dan doe je dat gewoon niet!

Tuurlijk mag je een andere vrouw mooi vinden, maar dan moet je haar niet met je ogen uitkleden zeg maar ;).

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Goed zo Mark... zit je vrouw ook hier op het forum? :D

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Kijken mag inderdaad best maar er is een grens tussen kijken en met je ogen uitkleden...

Sommige gaan gewoon VEEL te ver over die grens heen..
    Ik heb het op mn werk best vaak, maar dan met medewerkers die hier nog niet lang werken en nog niet weten hoe ik ben..
    Tot ze me ineens leren kennen haha dan is het gelijk over.
    Ben er niet van gediend namelijk..
    Ben gelukkig in mn relatie en dat wil ik nog heel lang blijven ook, maar dan nog heb je mannen die denken 'ah joh die gozer dumpt ze wel voor mij' RIGHT! think again :p

8. Sommige mannen gaan echt te ver.
    Heb het ook zo vaak, dan denk ik echt, jeetje hoe hopeloos!
    Ze zijn hier onder bezig aan een paar winkelpanden, nou als ik dan langs loop met de kinderwagen, en dan is het nog geeneens lente/zomer, waarbij je minder aan hebt!

Mijn vriend kijkt ook naar vrouwen hoor en ik kijk vrolijk mee als het een mooie vrouw is.
    Maar sommige mannen staan gewoon echt te geilen op een vrouw die langs loopt.
    Kwijl komt er nog net niet uit

9. Revit

Revit Niet meer actief

Ohw ja, bouwvakkers kunnen er ook wat van.
    Niet alle, maar de meeste hier in de buurt toch wel!

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hahah gelukkig een man heeft gereageerd,, en een behoorlijk ook :D

niet eentje dus waar het slijm uit de mond hoeken komt zetten hahahah.

ik had gisteren gewoon een dikke jas aan ,wanten een muts helemaal vol gepakt dus. dus tja je zag echt helemaal niets, misschien is het brons tijd ????

zie je het al voor je dat de mannen zo gaan brullen als die herten hahahahahha :D:D:D:D

Deel Deze Pagina