Durf niet te testen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anne24, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames,
    Gister al een kort topic over of k zwanger kan zijn ja of nee..
    Nu een test in huis gehaald.. Meeste mensen testen op of na de nod maar t punt is ik zou niet weten wanneer mijn nod is... Na stoppen met de pil in september twee keer (met een week ertussen) een beetje ongesteld geweest...dit wel ingevoerd in een app en volgens mn app zou ik dan volgende week ongesteld moeten worden... Maarja zon app berekent gewoon een gemiddelde...laatste test was in november negatief.. Sinds een week misselijk buikkrampen en gewoon een ander gevoel... Maarja wie zegt me dat dat geen buikgriep is.. (Wel met kerst al griep gehad dus zou wel snel zijn weer ben nooit ziek namelijk) nu durf k gewoon niet te testen.. Bang dat t niks is en ik weet gewoon echt niet vanaf welk punt ik wat moet tellen.. Moest t gewoon ff kwijt.. Mn vriend is nu trainen als ie terug komt denk k toch testen.. Pffff ik wist niet dat t zo zenuwslopend iets is eigenlijk.. Ben zo bang voor de teleurstelling dat k denk zolang k niks test is er nog een mogelijkheid.. Das toch eigenlijk maf he dat je zo denkt hahah nou dames fijne avond en bedankt voor het lezen

Liefs

2. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het wel maar zo lang je niet test blijf je zitten met de stress en onzekerheid, dus je kan afwachten of je ongesteld word of toch maar even testen. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Ik hoop dat je een positieve uitslag hebt.
    Trouwens is het niet Eem beter idee om in de ochtend te testen met je ochtend urine? Dan is de uitslag betrouwbaarder.

Deel Deze Pagina