kan je baby in baby-bjorn tuigje meenemen op fiets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier ook een babymee ( maxicosidrager op fiets ) en als het moest is hij er zo weer vanaf 1 schroefjes zit er aan en de rest klemt onder de bagagedrager super veilig vind ik..

Bij mijn oudste op school was er ook 1 met een buikdrager met de kleine erin op de fiets en die was gevallen met de fiets en maar goed dat er wat mensen stonden bij de school die haar konden opvangen wil niet weten wat er anders was gebeurd

zelf heb ik het met de oudste 1 keer gedaan maar vond het niks
    weet het die dingen zijn heel stevig zou nooit gebeuren maar mijn gedachten stonden steeds op straks knapt er een band ofzo .. moet er niet aan denken ik zou zeggen niet doen ..

Neem een babymee ( maxicosidrager of fietskar of anders toch lopen hier liep ik echt alles voor ik de babymee had
    zelf naar de stad gewoon en dat is denk toch gauw 10 km

2. MiSe

MiSe Niet meer actief

Ik snap niet dat het in je opkomt?

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn dochter heerlijk in de fietskar (foto in de zomer genomen).

Deze winter ben ik een keer met de fiets gevallen. Nog noooooooooooooooooooit zo blij met mijn fietskar geweest. Ik op de grond, en mijn fietskar stond gewoon overeind.

4. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Sorry Mise maar dit vind ik niet zo'n nette opmerking..hoezo..alsof ieder ouder die ooit een kindje in draagzak op de fiets gedragen heeft of erover gedacht heeft een vreselijk mens is...zo komt jou opmerking op mij over..
    Tegenwoordig worden vele zaken afgeraden check www.wiegendood.nl maar eens...niets lijkt goed bevonden en ja natuurlijk zit daar ook gegronde zaken tussen/bij. Persoonlijk vind ik dat je met zo'n opmerking een (jonge)moeder mee kan kwetsen, ik ben er wel blij mee dat er in deze tijd via internet van alles mogelijk is om te vragen ed, om elkaar te helpen enzo....toch niet om elkaar op deze een standje te geven?????????

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    #45 Danabelle, 9 jan 2011
    Laatst bewerkt: 9 jan 2011
    Hoe oud is je kindje eigenlijk? De Babymee mag je nl pas vanaf 4 maanden gebruiken, althans, dat wordt aangeraden. En in een buggy - als je die al ingeklapt zou kunnen stallen op het kdv - kun je ook beter je kindje nog niet vervoeren als het nog heel jong is.
    Ik zou toch voor een fietskar gaan denk ik. Dat is idd ook veiliger bij gladheid enzo, hoewel je er natuurlijk ook voor kunt kiezen om die enkele keer wèl te gaan lopen (heen en terug en en heen en terug.. jeetje..)

Edit: ik bedenk me net, als je toch al van plan was je kindje lopend te brengen en halen, is het dan geen optie om hem lopend met de draagzak te brengen en halen? Als je man en jij dan allebei een draagzak hebben (lang leve Marktplaats), hoef je ook niet eerst naar huis na je werk om die zak op te halen. Of misschien kun je de draagzak gewoon in de tas van je kindje doen op het KDV, dan heb je er maar eentje nodig. Of is met de bus gaan een optie? Kun je je kindje ook in de draagzak meenemen :). En wie weet is het wel mogelijk om te carpoolen?

Deel Deze Pagina