Help...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie is heel onrustig als ze s'avonds gaat slapen,armpjes zwaaien en constant haar speentje eruit slaan,we dachten de oplossing te hebben door haar licht in te bakeren met een lakentje,dat ging goed,speentje erin en ze viel in slaap...maar sinds ze aantal dagen wil ze niet meer ingebakerd worden,echt boos wordt ze schreewen,krijsen...zielig vind ik het,uit eindelijkvalt ze wel in slaap...
    Iemand tips?

    Groetjes,
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    als ze uiteindelijk toch in slaap valt , neem aan ingebakerd zou ik toch even doorzetten
     
  3. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel is ook ingebakerd,maar heeft altijd even huilen nodig om in slaap te vallen. Hoe lang zijn jullie bezig met inbakeren? Want het is ook zo dat de kleintjes eerst goed slapen, maar als ze eenmaal goed uitgeslapen zijn, dan kunnen ze even goed protesteren! Dus als je net een paar dagen bezig bent met inbakeren kan dat het zijn en zal ik nog even doorzetten als ik jou was.

    En hoelang huilt ze? Wij gaan altijd na een kwartier even kijken en troosten en meestal is het dan goed. Of ze is nat en na het verschonen is het goed. En soms heeft ze langer nodig, vooral 's avonds, dan heeft ze toch echt een huil uurtje. Maar daarna slaapt ze dan wel tot ergens in de nacht.
     
  4. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik baker haar alleen s'avonds in voor de nacht,ze kan echt lang huilen terwijl ze toch moe is...ik doe dit een week of 4 en eigenlijk sinds afgelopen week vind ze eigenlijk niet meer leuk!

    Groetjes,
     
  5. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Onze Luca werd ook ingebakerd. Ik kreeg er het boekje van Ria Blom bij.
    Daar stond in dat baby's vaak protesteren tegen het inbakeren omdat dit vreemd is voor hun. Je moet het ff doorzetten en als ze er eenmaal aan gewend zijn dan vallen ze snel tevreden in slaap als ze ingebakerd zijn.
    Ik heb dit met Luca gelukkig niet gehad vanaf de eerste keer dat hij werd ingebakerd viel hij makkelijker in slaap. Hij moet zich wel altijd ff in slaap 'huilen', maar dat doet hij nog steeds ook al is hij niet ingebakerd.
     
  6. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin huilde zichzelf ook in slaap hoor met een bepaalde leeftijd

    dat kan nu eenmaal het slaapritueel zijn van je kleintje
    vaak zijn ze zo moe dat ze daardoor gaan huilen , maar ook dat verdwijnt :)
     

Deel Deze Pagina