Ons kleine mannetje heeft veel in het zh gelegen, moet ook rekening houden met zijn gezondheid nu. Maar misschien hebben jullie tips voor mij.. Bv op gang gekomen met kolven (pas 36 uur na bevalling), door de opnames twee keer van volledig fles, naar live borstvoeding gekregen. Kleine man is nu bijna 6 maand, op advies van KA met 5 maand begonnen met bijvoeding. Hij eet nu alleen peer & banaan en nog erg weinig. Nu waren het al gebroken nachten, alleen is hij momenteel niet meer in eigen bed te krijgen. Hij word bijna ieder uur wakker en word alleen rustig met (mijn) pink of bv. De voedingen (bakkies troost) zijn niet meer op 2 handen te tellen. Overdag is hij erg afgeleid met drinken, drinkt even en wil vervolgens uurtje later weer. Dit gaat eigenlijk nu dag en nacht door, hij kreeg anders voor zijn leeftijd al veel voedingen maar dit is slecht vol te houden Ik snap dat ik rekening moet houden met evt regeldagen. Maar misschien hebben jullie tips.. kleine mannetje is zooo moe... (ik ook) Ik ga morgen in elk geval opnieuw naar de HA oortjes/etc. Na laten kijken. Maar kan het zijn dat hij te weinig verzadigd word door mijn bv? Alvast bedankt voor het meedenken..
Ik heb tijd terug toen dochter maand of 2/3 was het zo gedaan. Zij drink elke 2 uur kort. Toen ben ik zelf gaan "rekken" dat er in ieder geval 3 uur tussen zat. En ze dus na die 3 uur echt honger had en goed dronk. Vervolgens dan ook weer langer vooruit kon. Ik ha het idee dat we in een soort cirkel zaten. Beetje drinken, snel weer honger maar nog niet voldoende melk dus weer maar beetje drinken. En weer snel honger. Ik heb 2 dagen haar afgeleid wanneer ze wilde drinken. Bijvoorbeeld door eerst even rondje met hond te lopen. Of eerst van bezoek bar huis rijden. In buggy of auto kon ik haar goed rekken. En kreeg toen dus ook het idee dat ze veel beter dronk. Weet niet of het de gouden tip is. Snacht sliep ze trouwens toen nog door dus daar kan ik niet meer helpen.