Hallo dames, Ik weet niet of ik het hier goed neerzet en anders verwijder het maar, Wist niet zo goed waar ik het neer moest zetten vandaar Ik heb door verschillende dames hier op het forum mij laten pendelen, nu krijg ik van 3 pendelaarsters dezelfde uitslag zelfde maand en geslacht Wauw! Nu heel erg toeval of bij wie kwam het ook uit? Word nu toch wel een beetje zenuwachtig hihi
Wauw, dat is bijna teveel om toeval te zijn. Moet je nog lang wachten als de voorspellingen kloppen? Ik durf het niet zo goed te laten voorspellen, bang dat ik teveel ga hopen, gek hè?!
Ik heb ook weleens meerdere dezelfde pendels gehad maar helaas is geen enkele pendel die ik ooit heb gehad, uitgekomen.
Ik pendel zelf. En heb meerdere keren 5 pendelaars gehad die het zelfde pendelde helaas hadden ze het Alle keren fout de keer dat ik zwanger raakte helaas mk had 1 pendelaar het juist. Pin je er niet op vast.
lieve dames, ik ben niet eens bewust bezig met zwanger worden. ik heb namelijk al 2 prachtige kids. Als het er nog een keer van komt ben ik er heel blij mee en als er niks meer komt heb ik daar ook vrede mee. Vind het alleen heel bijzonder dat 3 mensen gewoon en dezelfde maand pendelen en hetzelfde geslacht. Is toch heel bijzonder. Dus nee ik pin me nergens op vast maar vind het wel erg bijzonder.