Hi Ladies, Hoe vertellen jullie je partner dat het eindelijk gelukt is? Testen jullie samen of vertel je het gewoon? Ik vind dat zelf een beetje onromantisch en ben van plan als het zover is ik alleen zal testen en dan mijn man wil verrassen. Hij vraagt natuurlijk wel regelmatig en merkt het ook wel als ik ongesteld ben, maar zal dan even moeten liegen en proberen mijn gezicht in de plooi te houden als ik hem zie. Heel lang heb ik het idee gehad om de test in te pakken als kadootje en hem deze te geven, maar dat zal hij nu meteen merken aan de afmeting van het kado ben ik bang. :x Nu lijkt het me leuk om een foto van de test te maken met mijzelf erop en deze sneaky als achtergrond om de pc te zetten. Dus als ie achter de pc kruipt........VERRASSING! Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie dit gaan aanpakken. Dus kom maar op met leuke en originele ideeën!
Ik heb al meer dan een jaar een ingepakt boek voor hem in de kast liggen. "Zo doe je dat papa". Dat is dus mijn plannetje
Bij de 1e hebben we samen getest. Bij de 2e heb ik de test aan hem gegeven met de mededeling: 2 streepjes is positief Dat vond hij erg leuk trouwens haha ik had hem dus niks verteld: hij houdt mijn cyclus niet bij (ikzelf ook niet trouwens) dus voor hem kwam het totaal onverwacht
Ik lees even mee, voor als het zover is! Ik denk dat we samen gaan testen, maar als iemand nog een leuk creatief idee heeft......
Ik zou Mss wel een tafel voor drie reserveren en samen lekker uit eten gaan. Dan de test geven als hij ernaar vraagt waarom er drie plaatsen zijn... Of het als een groter cadeau inpakken, dat het niet op het eerste gezicht te zien is... Als je al kinderen hebt, een t-shirt maken met zo'n strijkpatroon en dan met de foto van de test en je kind dit aan laten doen. Of als je lunch maakt voor je man, een kaartje in de trommel doen met een foto van de test... (maar dan zie je de reactie niet) Even wat kleine (net) bedachte ideetjes. Mss heb je er wat aan!
Wij hebben hier de afspraak dat ik niet alleen ga testen. We doen dit samen, hij is net zo nieuwsgierig als ik. Snap ook dat manlief het niet leuk zou vinden als ik het eerder weet.
Ik was toen (3 jaar geleden) van plan om het te vertellen als hij thuis was uit zijn werk. Hij wist niet dat ik die dag ging testen, ik had gezegd zaterdag doen we een test, maar ik heb vrijdags zelf getest. Na eerst ruim anderhalf jaar zelf proberen, 6 IUI behandelingen en een voorbereidend gesprek voor IVF (wat dus niet meer nodig was) testte ik vet positief en ik kon echt niet wachten tot hij thuis was. Dus heb ik hem echt huilend (van vreugde natuurlijk) opgebeld. Hij weet tot op de dag van vandaag nog steeds de exacte datum en tijd wanneer ik hem belde en hij weet ook nog precies waar hij op dat moment was (hij was toen pakketbezorger). Hij was echt superblij met mijn telefoontje en was erg blij dat ik niet gewacht heb tot hij thuis was Nu hopen we inmiddels weer een paar maandjes op een 2e wondertje en ik ben van plan weer alleen te testen en hoe ik het hem dan laat weten, weet ik nog niet. Maar bellen gaat het deze keer niet worden, want inmiddels werkt hij tussen collega's en dan zadel ik hem met t probleem op dat ie zn mond moet houden na mijn telefoontje, dus ik zal t hem wel pas thuis laten weten.. En hoe dat gaat dat kan ik pas vertellen als ik weer een positieve test in handen heb!
Ik denk dat ik een speentje ga kopen met daarop i love papa! Denk dat hij het dan wel snapt dat het zover is hihi (nu maar hopen dat het binnenkort zover is)
En waar komt dat boek vandaan als ik zo nieuwsgierig mag zijn, lijkt mij een super idee voor mijn vriend! hihi Ik had zo iets gedacht van een fopspeen te kopen met papa is the best op, en die in te pakken en cadeau te geven, zo wou ik mijn ouders het ook laten weten eigenlijk...
Ik heb toen alleen getest ( een keer of 3 want ik geloofde het niet ) en hem toen hij thuis kwam de test laten zien. Hij snapte de hint niet zelfs niet toen ik vertelde dat dit de laatste kerst met z'n 2tjes zou zijn. Hij vroeg zelfs nog of het van de laatste keer was?? Nou lief ik denk van 6 maand geleden haha
Heeeyy beepje, nou eerlijk gezegt weet ik niet hoe ik dat ga zeggen heb eigenlijk nog geen flauw idee en hij weet me cycles nu ook en vraagt steeds en zijn ze der al hahhaha Maar er zijn wel leuke ideetjes gebracht door de dames hier zeker voor inspiratie hahahaha
Mijn vriend heeft zelf aangegeven dat hij verrast wil worden als het zover is. Ik heb alleen nog geen idee hoe. Bij de 1e hebben we wel samen gestest. De laatste keer (uiteindelijk miskraam) ook. Nu wil hij dat ik hem verras. Ik heb nog niet echt hét idee gevonden.
Ik heb ook al een tijd een boek ingepakt in mijn nachtkastje liggen. Help, ik hev mijn vrouw zwanger genaakt van kluun. Heel grappig. Kon het namelijk niet laten en heb het zelf al gelezen toen mijn man niet thuis was... Vind het idee van de test geven en dan zeggen: 2 streepjes is positief ook wel heel leuk!
Ik heb hem besteld op bol.com! Hij is erg grappig. Ik had eerst "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" besteld maar in mijn enthousiasme destijds al gegeven. Is ook wel een aanrader!
Mijn vriend zou echt not amused zijn als ik zonder hem zou gaan testen. Dus wij hebben afgesproken dat als het zover is, dat we samen gaan testen.
Wilde samen testen, maar eigenlijk was ik er vanuit gegaan dat die negatief was. Dit ivm bloeding wat leek op menstruatie. Maar wel war vage kwaaltjes, dus meer getest met idee dat uk dan zeker weet dat het negatief was..... was dus overduidelijk positief. Kon niet wachten tot hij thuis was, duurde echt te lang dus gebeld op zn werk! Weinig romantiek dus Maar aanwas wel echt blij en verraste mij door wat leuks mee te nemen.
Ik heb ook al een aantal maanden een speciaal 'papaboek' (met hoe zwangerschap verloopt etc.) voor VL klaar liggen. Dat snap ik niet helemaal... Het is jou lichaam toch? Liefs,