Kan je de baby aan de buitenkant voelen?? Bobbel!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphnegracia, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

26 mei 2014
    123
    0
    16
    Vaak lig ik lekker op mijn rug en lig ik met mijn handen op mijn buik.
    ons kindje is nu bijna 25 week maar erg bewegelijk! waar ik echter echt van schrok vanavond is dat de ene helft van mijn buik zacht was en ik aan de andere zeide van mijn buik werkelijk waar gewoon een kleine bobbel voelde een hard plekje :(:(:(:( Kan dit serieus een kontje of een voetje zijn? ik vind dit zo appart!!!! het is nu weer weg maar het hield wel echt 5 min aan ofzo.

2. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ja dat ga je nu voelen, wen er maar vast aan :) Dan ga je ook schopjes zien en een wiebelend hoofdje of kontje kunnen aaien. Geniet ervan, nu wordt het echt gezellig ;)

3. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zeker kan dat! Hier kan ik ook regelmatig billen aaien en een voet vastpakken, genieten!!

4. Suzanne0702

23 sep 2014
    33
    0
    0
    Vlissingen
    Hihi, ja dat kan heelgoed!

5. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Ja lol dat is jouw wonder mijn oudste gaf mij haar voetjes en kbillen moest ik aaien tot ze genoeg vond draaiden ze weer weg deze idem dito en kan haar niks schelen waar ik ben hihi ze draait pas weg als ik even aai ze zoeken contact

6. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Dat kan heel goed ja. Hier gebeurd dat ook regelmatig.

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ja dat kan heel goed, ik voel dat namelijk ook. Laatst voelde ik haar zelfs draaien, dat was echt zo weird :D

8. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook al een paar weken regelmatig een bobbel van het hoofdje of billen en vorige week een voetje of vuistje vlak bij zijn hoofdje gevoeld. Dat vond manlief helemaal vertederend.

9. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie hier regelmatig een paar billen naar buiten komen ;) lekker van genieten!

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ja leuk he! Als ik plat op mn rug lig voel ik ook twee bobbels waar de hoofdjes liggen. Zo bijzonder. Genieten hoor, tijd gaat zo snel!

11. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    bijzonder hé :D

12. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    ja heb dat nu ook vaak ,wordt je wakker heb je plots een punt buik die naar een kant toe wijst ihihih vind dat echt wel grappig heb er ook fotos van gemaakt :)

die kleine van mij zit plots helemaal rechts nu al meer dan 24 uur ziet er heel vreemd uit en ook wel lichtjes pijnlijke moet ik toe geven

Deel Deze Pagina