Vaak lig ik lekker op mijn rug en lig ik met mijn handen op mijn buik. ons kindje is nu bijna 25 week maar erg bewegelijk! waar ik echter echt van schrok vanavond is dat de ene helft van mijn buik zacht was en ik aan de andere zeide van mijn buik werkelijk waar gewoon een kleine bobbel voelde een hard plekje Kan dit serieus een kontje of een voetje zijn? ik vind dit zo appart!!!! het is nu weer weg maar het hield wel echt 5 min aan ofzo.
Ja dat ga je nu voelen, wen er maar vast aan Dan ga je ook schopjes zien en een wiebelend hoofdje of kontje kunnen aaien. Geniet ervan, nu wordt het echt gezellig
Ja lol dat is jouw wonder mijn oudste gaf mij haar voetjes en kbillen moest ik aaien tot ze genoeg vond draaiden ze weer weg deze idem dito en kan haar niks schelen waar ik ben hihi ze draait pas weg als ik even aai ze zoeken contact
Ja dat kan heel goed, ik voel dat namelijk ook. Laatst voelde ik haar zelfs draaien, dat was echt zo weird
Hier ook al een paar weken regelmatig een bobbel van het hoofdje of billen en vorige week een voetje of vuistje vlak bij zijn hoofdje gevoeld. Dat vond manlief helemaal vertederend.
Ja leuk he! Als ik plat op mn rug lig voel ik ook twee bobbels waar de hoofdjes liggen. Zo bijzonder. Genieten hoor, tijd gaat zo snel!
ja heb dat nu ook vaak ,wordt je wakker heb je plots een punt buik die naar een kant toe wijst ihihih vind dat echt wel grappig heb er ook fotos van gemaakt die kleine van mij zit plots helemaal rechts nu al meer dan 24 uur ziet er heel vreemd uit en ook wel lichtjes pijnlijke moet ik toe geven