Goedemorgen dames, Ik heb een buikbewoner die mijn blaas zeer intressant vind sinds ik haar kan voelen word het erger..als mijn blaas een beetje vol is lijkt of ze express er tegen gaat duwen en dan moet ik rennen naar de wc want het loopt er dan soms gewoon uit.S'nachts word ik wakker lijkt het alsof ze zich uitrekt en voetjes op mijn blaas aan het drukken is of handjes voel mijn blaas gewoon soort van golven heb nog nooit zoiets raars gevoeld mijn oudste was meer geintreseerd in mijn ribben en kneusden er eentje van door met volle kracht er tegen te high kicken deze mevrouw is helemaal in to mijn blaas herkend iemand dit ? Ik weet dat ik er niks tegen kan doen maar soms vraag ik me af of dit uberhaupt wel kan al voel ik het toch duidelijk en heb een erg kleine romp vergeleken met de rest van mijn bouw dat het misschien daardoor komt ik weet het allemaal even niet meer alleen dat ik het als erg onprettig ervaar.
Denk wel dat het kan hoor, deze zwangerschap voel ik dr ook telkens tegen mn blaas trappelen, wordt er zelfs wakker van snachts de eerste 2 lagen bij elke echo steeds met het hoofdje beneden, deze dame lag tijdens de 20 weken echo gezellig met dr voetjes onder, en ik voel dr ook altijd beneden bewegen
Ja hoor dat kan... ons kindje heeft tot 35.6 in stuit gelegen en werd alleen maar op mijn blaas getrapt pfff viel niet altijd mee haha Gelukkig geen last van urine verlies gehad.
Mijn blaas wordt ook als trampoline gebruikt Ik voel regelmatig schopjes tegen mijn blaas. Kleine man ligt dus ook met de voetjes naar beneden. Ik ga maar gewoon erg regelmatig naar de wc, meer kan ik ook niet doen denk ik
Hihi gelukkig dus verbeeld mij het niet .ja extra naar de wc en buiten niks drinken dan maar gelukkig niet de enigste.Maakt boodschapjes doen of winkelen wel altijd lastig weet waar iedere wc is in de stad en in het winkelcentrum. @kiekies wauw lijkt mij ver van fijn ja :s eentje word ik al gek door.
Bij mij ligt ze met haar hoofdje na beneden en ze kan volgens de vk niet meer zo draaien dat haar hoofd opeens boven zal liggen (het woord indalen heeft ze niet gebruikt) maar ik weet indd ook niet wat ze doet maar mn blaas vind ze erg interessant, met 20 weken er indd met haar beentjes tegen aan duwen en nu denk ik met haar handjes?
Minder drinken is geen goede optie hoor. Je vruchtwater moet blijven verversen. Wat bij mij wel helpt, klinkt gek, is mij niet teveel erop focussen. Hoe meer ik erover nadenken hoe meer ik naar de wc moet. Fijn is idd anders Ze doen het vaak ook nog eens om en om. Ben ik net van de wc ga ik weer haha.
hier ook met regelmaat krijg ik of een mep in de blaas of buik - maag of vind hij het heerlijk te rollen over mijn blaas heen , lijkt het wel of ik enorm nodig moet plassen en uit eindelijk is het ene mini straaltje kan geen kwaad hoor alleen tja wat meer maagzuur en blaas wat meer legen