Ik was ook meer met mezelf bezig dan dat ik uberhoupt bij de baby was met mn hoofd (voor het eerst in 9mnd ) ik voelde wel vlak voor de persweeendat ze zich draaide met haar billen richting mijn navel maar dat was ook het enige in de 12 uur weeen
Ja vreselijk vond ik dat! Ze was tijdens de hevige ontsluitingsweeen (vliezen waren al gebroken) nog lekker aan het trappelen en ik was echt boos op haar dat ze dat deed. Heb dat ook nog tegen haar gezegd (want dat werkt ook zo goed haha). Voelde echt heel naar. Tegen de tijd dat ik kon persen was ze gelukkig rustig.
Mijn kleine meid hield zich heel even rustig toen het hoofdje stond (godzijdank!) maar heeft de rest van de bevalling flink van zich af getrappeld Aan de ene kant niet echt prettig (heb voor ik mocht persen ruim 35 uur weeën gehad) maar aan de andere kant ook wel een goed gevoel, het was voor haar ook hard werken natuurlijk De vk zei nog dat ze vast een danseresje wordt
Zeker! Ondanks dat hij al weken volledig ingedaald was, heeft hij de hele bevalling (inclusief persen) met zijn voeten in mijn ribben zitten porren. Heb daar nog dagen last van gehad...
ik heb niks gevoeld toen, ik was zelf helemaal van de wereld door het pompje wat ik had dat voelde zo fijn wou hem ook niet afstaan toen ik mocht persen. de zusters dikke lol
De hele zwangerschap een vrij rustige baby in mijn buik gehad, en tijdens de bevalling wilde ze alle schade nog inhalen volgens mij. Ze heeft flink liggen trappelen en bewegen, ook tijdens weeënstorm! Zelfs tijdens het persen was ze nog bezig. Aan de ene kant vond ik het wel prettig, wist ik in ieder geval dat het goed met haar ging
onze oudste heeft tot de laatste perswee zitten mee trappen echt irritant en pijnlijk. van te voren ook heel druk was in ieder geval niet te "vangen" met de ctg banden om hij bleef om z'n as draaien. is trouwens niks meer van te merken van die beweeglijkheid ik heb het rustigste knuffeligste kind op aarde
De hele dag was ze al rustig en heb ik mijn buik geport voor reactie. Toen haar hoofdje stond ging ze zelf bewegen en duwen dus zei de vk "pers maar mee zonder wee want ze wil niet meer wachten"
Bijna de hele bevalling heeft de kleine zich tegen mijn ribben af zitten duwen. Ik werd er helemaal naar van. Zelfs de vk heeft nog tegengeduwd om te proberen mij even ademruimte te geven. Mocht niet baten totdat ze eruit was