Kan je de baby nog "voelen" tijdens de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kitty07, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik was ook meer met mezelf bezig dan dat ik uberhoupt bij de baby was met mn hoofd (voor het eerst in 9mnd ;) ) ik voelde wel vlak voor de persweeendat ze zich draaide met haar billen richting mijn navel maar dat was ook het enige in de 12 uur weeen

2. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ja vreselijk vond ik dat! Ze was tijdens de hevige ontsluitingsweeen (vliezen waren al gebroken) nog lekker aan het trappelen en ik was echt boos op haar dat ze dat deed. Heb dat ook nog tegen haar gezegd (want dat werkt ook zo goed haha). Voelde echt heel naar.
    Tegen de tijd dat ik kon persen was ze gelukkig rustig.

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Mijn kleine meid hield zich heel even rustig toen het hoofdje stond (godzijdank!) maar heeft de rest van de bevalling flink van zich af getrappeld :) Aan de ene kant niet echt prettig (heb voor ik mocht persen ruim 35 uur weeën gehad) maar aan de andere kant ook wel een goed gevoel, het was voor haar ook hard werken natuurlijk :)
    De vk zei nog dat ze vast een danseresje wordt :D:D

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Zeker! Ondanks dat hij al weken volledig ingedaald was, heeft hij de hele bevalling (inclusief persen) met zijn voeten in mijn ribben zitten porren. Heb daar nog dagen last van gehad...

5. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    ik heb haar niet meer gevoeld tijdens de bevalling...
    was er eerlijk gezegd ook niet echt mee bezig :)

6. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik heb niks gevoeld toen, ik was zelf helemaal van de wereld door het pompje wat ik had:D:D dat voelde zo fijn:)
    wou hem ook niet afstaan toen ik mocht persen.
    de zusters dikke lol

7. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    De hele zwangerschap een vrij rustige baby in mijn buik gehad, en tijdens de bevalling wilde ze alle schade nog inhalen volgens mij. Ze heeft flink liggen trappelen en bewegen, ook tijdens weeënstorm! Zelfs tijdens het persen was ze nog bezig. Aan de ene kant vond ik het wel prettig, wist ik in ieder geval dat het goed met haar ging ;)

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey mijn zoontje heet ook Timo :)

9. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    onze oudste heeft tot de laatste perswee zitten mee trappen echt irritant en pijnlijk. van te voren ook heel druk was in ieder geval niet te "vangen" met de ctg banden om hij bleef om z'n as draaien.

is trouwens niks meer van te merken van die beweeglijkheid ik heb het rustigste knuffeligste kind op aarde :D

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    De hele dag was ze al rustig en heb ik mijn buik geport voor reactie.
    Toen haar hoofdje stond ging ze zelf bewegen en duwen dus zei de vk "pers maar mee zonder wee want ze wil niet meer wachten"

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Dit was bij mij ook het geval.

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Bijna de hele bevalling heeft de kleine zich tegen mijn ribben af zitten duwen. Ik werd er helemaal naar van. Zelfs de vk heeft nog tegengeduwd om te proberen mij even ademruimte te geven. Mocht niet baten totdat ze eruit was :)

13. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ikke niet

Deel Deze Pagina