Hallo meiden, Ik heb een vraagje Als je weeën krijgt, waar voel je die dan precies? Bovenin je buik of juist helemaal onderin? En is je buik dan ook pijnlijk, zo'n gevoel alsof het in de knel zit ofzo? ik heb nog geen weeën gehad, maar soms deed mn buik opeens even zo'n pijn als ik ging verzitten ofzo of voorover boog, dat ik het toch even wilde vragen
Hoi, ik kreeg *bloos* kramp in mijn bil die uitstraalde naar mijn been. Toen een soort onbestemd ongesteldheidskramp (leek op eerdere pijntjes rondom de zwangerschap) en het heeft nog best lang geduurd voor ik het herkende als weeen. Volgens mij is het bij iedereen anders. Veel sterkte!
Ik voelde het in me onderbuik.. Het voelde zo anders dan ik had gedacht.. En ik voelde de harde buiken niet eens meer erbij.. Ik vond liggen en zitten overigens helemaal niks, terwijl ik voorgenomen had liggend de weeën op te vangen. Ik kon het best vooroverbukken..
Ik voelde ze in m'n onderbuik, uitstralend naar m'n benen. Maar voornamelijk had ik rugweeën, die vond ik 1000 x erger dan buikweeën.
Beetje ongi gevoel.... wat overging in beenweëen.... en ik kan je vertellen dat dat niet fijn is Bij beide kindjes gehad. Maar ik kan je zeggen... zodra het "serieus" wordt, weet je het echt wel!
Ik voelde het ook in mijn onderbuik, enorme kramp en druk... De harde buiken voelde ik ook niet meer, dat ontging me allemaal... de pijn overheerste.
Bij mij voelde het als een heftige ongesteldheidspijn die vanuit mijn onderrug naar mijn buik straalde.. zitten, tegendruk en pure concentratie hielpen hier enorm..
kan me alleen maar pijn in mijn benen herinneren (bij beide bevallingen) Moest gewoon lopen of mijn benen bewegen. Buik weet ik eigenlijk niet
idd alsof je ongi wordt maar dan veeeeeeel erger! En ik had bij de eerste buik en rug weeen en bij de tweede gelukkig alleen buikweeen.... en dan was het idd echt onderin!
Bij mij voelde het in het begin als een aankomende menstruatie (menstruatie pijn dus) die om het kwartier heftiger werden. Op dezelfde plek als waar ik de menstratiepijn ook altijd voel.
Onder in mijn buik kramp plus beenweeen. Een soort menstruatiekramp in het tiendubbele kwadraat. Puffen en in de foetushouding stil op bed liggen hielp hier het beste. Bewegen was geen optie, maar had ook ene weeenstorm en daardoor geen rust tussen de weeen. Al met al onwijs pijnlijk, maar vond het te doen. Ik vond het eigenlijk ook heel mooi en bijzonder!
Ik voelde het ook in m'n onderbuik, vond het op mesteken lijken die steeds erger werden en daarna weer minder. Ik heb anderhalf uur een weeenstorm gehad, was helemaal in mezelf gekeerd en lag ook in een foetushouding op bed. Gelukkig mocht ik na anderhalf uur persen. Anders weet ik niet hoe ik het had moeten volhouden haha.