Ik vraag me af of je na je ovulatie de bevruchting kunt voelen? zo ja, hoe voelt dit dan?? of vraag ik iets onmogelijks???
Ik denk niet dat je dat kan voelen, ik heb niks gemerkt in ieder geval. Wel had ik op 2dpo ongikrampen... denk dat dat het begin van de weg van het vruchtje is geweest Op 8dpo had ik een paar hele felle steken in mijn buik.. innesteling. Die kun je wel goed voelen. Op 10dpo had ik de posi test.
Jep 4 dagen voor nod.. met een sensitest die je vanaf dat moment kon gebruiken. Hoezo testverslaafd , maar ik had zo'n goed gevoel dat ik dacht... ik probeer het gewoon en ja hoor 2 streepjes... wel heel lichtjes maar ik wist genoeg!
nee de bevruchting kun je niet voelen. ei en sperma komen elkaar zwemmend en zwevend tegen dusss kan zwem/zweeft je bevruchtte eicel door en gaat groter worden (celdeling) en dan nesteld hij zich in je baarmoeder dat kunnen sommige mensen wel voelen (zeggen ze) ik heb dat niet gevoeld.
goh... gefeliciteerd dames zeg... hopen dat het mij ook gaat lukken dit keer... moet gewoon nog even geduld hebben begrijp ik al...
je kunt je de bevruchting niet voelen maar er zijn mensen die zeggen dat ze het wel merkte omdat er dan gelijk een hormoon word aangemaakt waar ze heftig op reageerde maar ook moet je weten dat na de bevruchting er maar 50% kans is dat het vruchtje ook daadwerkelijk innestelt
hey, bij de vorige keer had ik 2 dagen na de bevruchting al zo een pijnlijke en brandende tepels dat ik geen bh meer kon verdragen!!! xxx
ik heb nooit iets gevoeld. maar de bevruchting voel je zowiezo niet, maar ik denk dat je de innesteling bedoeld. deze voelen sommige vrouwen wel maar deze heb ik ook nooit gevoeld. liefs
nee bedoelde echt de bevruchting zelf... volgens alle berekeningen zou ik afgelopen zaterdag mijn ovulatie hebben... donderdag en afgelopen zaterdag heb ik dus gezellig lopen klussen... sinds zaterdag nacht heb ik nu van die vage ongipijn... weet gewoon niet wat ik ervan moet vinden...