hallo, nu zit ik met best een vraag. Sinds 10februari 2011 slik ik de pil niet meer om zwanger te worden. Maart werd ik helaas ongesteld. Maar geen paniek gebeurd vaker dat het een tijdje duurt. Vervolgens moest ik 17april ongesteld worden maar ik werd in 1x op 9april ongesteld nu wanneer ik eigenlijk ongesteld had moeten zijn heb ik toch voor de zekerheid een testje gedaan deze was negatief. Maar wel heb ik het gevoel zwanger te zijn. me navel is verder naar buiten gaan staan en me onderbuik lijkt net of er een wand achter zit. daarbij schrok ik net wel heel erg. Ik heb hele erge afscheiding. echt dikke witte klonten te vergelijken met pap. Ik had sex met me vriend en vervolgens zat zijn geslachtsdeel helemaal onder de witte smurrie wat zou dit kunnen betekenen ? mijn vagina brand niet en jeukt ook niet. de afscheiding stinkt ook niet.. hoop op snelle reacties gr.
9 april ben je ongi geworden zeg je. Maar had het 17 de normaal moeten zijn. Heeft geen nut om dan als nog te testen hoor , als je goed rood bent geweest gaat je cyclus weer op nieuw. Je cyclus kan van slag zijn naar je de pil geslikt hebt . kan eerder komen zelfs veeel later. je lijf moet het nu zelf doen .
Hey foxidali, Ik herken je gevoel helemaal. Ik heb de eerste maanden na het stoppen van de pil last gehad van allerlei kwaaltjes. Deze leken allemaal op zwangerschapsverschijnselen. Ik heb zelfs een keer een test gedaan, een aantal weken nadat ik ongesteld was geworden. Ik herkende mijn eigen lichaam niet meer. Geef jezelf de tijd je lichaam te leren kennen. Jou natuurlijke cyclus moet nog op gang komen na het pilgebruik. en daar horen helaas al deze kwaaltjes bij. Als je ongesteld bent geworden is de kans zeer gering dat je zwanger bent. Als deze ongesteld nu echt afwijkt van een normale ongesteldheid, bijv minder bloedverlies en bijv. maar 1 of 2 dgn kan het innesteling zijn. Maar dat haal ik niet uit je verhaal. Laat je niet gek maken!!! suc6 ermee xx
het was wel een gewone menstruatie. maar vind het toch een beetje vreemd omdat ik net een maand de pil sliktte. ik was er altijd op tegen op de een of andere manier. dus ik heb alleen de pil van januari tot februari geslikt. hiervoor deden we het altijd veilig. maar omdat we zonder condoom sex wouden hebben ben ik begonnen met de pil. en uiteindelijk kregen we een huisje dus ja waarom dan niet alvast proberen.. gr.
Ik denk dat de klachten die je beschrijft, eerder gewoon bij je eisprong horen, zeker gezien het feit dat je 9 april ongesteld bent geweest nog. In een enkel geval is een bloeding gelijk aan een menstruatie toch een innesteling geweest, maar dan zou je pas 2 weken daarna op z'n vroegst kunnen testen.