nee idd ik had geen idee dat het dagen erna is dat je dat voelt maar dat is geen reden om iemand uittelachen zoals sommigen hier deden. ik helpen en gaf blijkbaar een verkeerd antwoord maar daar moet toch niet zo een heel gedoe rond komen. ik dacht werkelijk dat ik bevrucht was omdat we wisten dat de condoom scheurde en dat ik nog nooit een pil heb gepakt toen dus das dan normaal direct prijs(normaal)dus als ge dan in u onderbuik iets voelt naar boven broebbelen naar de kant van je eierstok dan begin je wel te denken en dat waren mijn darmen niet je kent je eigen lichaam goed genoeg en ik had ook steken op die plaats dusja....wie weet wat dat was blijkbaar geen bevruchting maar ja toch eigenaardig. groetjes
Ik vrees toch dat het een beetje tussen je twee oren zat hoor, je kan echt niet voelen hoe de zaadcellen naar boven zwemmen en je ei bevruchten (helaas ) ! Maar hopelijk is jouw gevoel juist & ben je bevrucht Ik voel nu al een uurtje aan een stuk steekjes in mn onderbuik. Volgens de calculator heb ik morgen innesteldag, dus wie weet is dit een teken Maar ik vrees dat ik het me ook inbeeld hoor.. afwachten maar!
Het is niet nodig om zo te reageren. Niemand heeft je iets misdaan. Ik denk dat het antwoord inmiddels wel gegeven is. Ik heb nog nooit een eisprong gevoeld, voor zover ik weet. Ik ga er eens op letten
? ik snap je antwoordt niet je zegt hopelijk ben je bevrucht maar in mijn hele uitleg staat toch dat dat was toen ik 15 was ik ben nu bijna 19 dus idd ben niet bevrucht
hey meiden, raar maar waar maar anais had gelijk toen ze dacht dat ik zwanger was! ik mocht vandaag testen en heb dat gedaan en er kwam een tweede streep! het rare is dat ik toch men menstruatie heb maarja mijn moeder heeft haar zwangerschap ook zo ervaren met mij! ik kan het moeilijk geloven dat ik zwanger ben! dikke kus xx
Wat een topic zeg.... Meid ik ben blij voor jou dat je een positieve test in handen hebt! Wel verwarrend van je ongi, maar idd als je moeder er ook last van had waarom jij niet. Hoop dat het allemaal goed uitpakt voor jou! liefs
Haha, ik had zo'n sterk voorgevoel dat Anais het uiteindelijk toch bij het rechte eind zou hebben. Niet vanwege haar eigen ervaring natuurlijk maar omdat iedereen haar een beetje in de 'zeik' nam. Nou puur geluk dus! Nathalie gefeliciteerd, hoop dat je een goede zwangerschap tegemoet gaat meid. Grt Vanilia
hey meiden, bedankt voor de felicitaties! ik ga vanavond naar de dokter om een bloedtest want ben zo blij dat ik het soms moeilijk geloof! dikke kus xxx
Vrouwen die een miskraam hebben gehad meten daarna toch ook nog hcg in hun bloed? Dat is toch niet gelijk weg?
hallo meiden, ik moet vandaag om 9u bij de dokter zijn voor onderzoek hoop dat ik het vruchtje niet kwijt ben! het is mijn eerste keer! ben zo'n kleine 3 weken zwanger! hoop dat ik straks geen slecht nieuws krijg! groetjes
hey meiden, sorry dat het zo lang heeft geduurd! maar had even de moed niet meer om op deze site te zitten! ik was idd zwanger! maar kheb helaas een miskraam had! kwas een 3 a 4 weken zwanger! ik heb me ondertussen erover gezet want je kan niet blijven huilen é maarja 2de keer goeie keer! dikke kus