Hai allemaal, Even een vraagje aan de zwangere dames of de dames die al een kindje hebben: Heeft iemand de innesteling gevoeld? Ik ben heel erg benieuwd! Groetjes en alvast bedankt voor de reacties!! Anouk.
Ik heb mijn innesteling wel gevoeld. Maar dat bleek dus later nadat ik positief getest had. Ik heb mijn cyclus helemaal bijgehouden met alle kwaaltjes en pijntjes. Later kon ik het dus allemaal terug bekijken, en bleek dus dat het toch mijn innesteling was. Maar het kan altijd twee kanten opgaan natuurlijk. Je baarmoeder kan zich ook klaar maken voor je menstruatie. We kunnen alleen maar afwachten. Groetjes
Graag gedaan haha heel vaag maar mijn bui groit nu al als een gek. En dat terwijl ik nog maar 6 en half week heen ben. Een beetje hou ik in mijn achterhoofd dat het er meer kunnen zijn, omdat ik aan de hormonen ( vlomid) ben geweest, dus er is altijd een grotere kans op een meerling. Nouja de 25 zullen we het weten haha.....kan niet wachten!!!! maar dat zal wel moeten haha Groetjes
Jeeeetje!! Wat spannend!!! Nou, heel veel plezier hoor! . Lijkt me wel heel heftig, maar wel heeeeeel leuk, een 2-ling! Is toch een bijzonder iets, vind je niet? Groetjes, Anouk.