Hallo dames, Gister ochtend heb ik een kruidvat 2v5 gedaan, deze heb ik na ongeveer 5 min in de prullenbak gegooit omdat ik niks zag. Mijn vriend kwam 2 min later thuis en zag deze in de prullenbak liggen met een licht streepje!(en zei nee er lag niks bovenop) nu heb ik gisteren en vanochtend een action test gedaan en daar zienik een heeeeel licht streepje.. Het lijkt bijna een tuursteeepje maar dit is t (volgens mij) niet!! Zal t dan toch? Ben ik gewoon nog in een vroeg stadium? Volgend de app op mijn telefoon moest ik gisteren ongesteld worden, cyclus 32 dagen.
Ja hoor kan de action is minder gevoelig dus die heeft een lichter streepje dan je kruidvat. De kruidvat heeft tijd nodig om te drogen ...
Moeilijk te zeggen... Een test hoor je niet na de aangegeven tijd af te lezen maar de laatste tijd is het met de kv testen zo dat ze er langer over doen om het juiste resultaat te geven. De action testen staat erom bekend dat ze minder snel positief aangeven bij een hoop mensen. Enige wat je kan doen is morgen ochtend nog eens testen. Heb je ovulatietesten gebruikt? Getemperatuurd? Als dat niet zo is moet je die app gewoon niet geloven. Je kan altijd een keer een late eisprong hebben en dan is je cyclus ook langer.
Nee de actiontest was binnen de tijd en ik zid toch echt een streep! Nee geen ovutesten gebruikt, maar heb wel kijn cervixslijm gehad.. Streep is streep toch haha
Een streep is helaas geen streep. Geven laatste tijd vaak indrogers. Als je moet zoeken voor een streep; is het geen streep en moet je 2 dagen later weer testen. Zoek anders even bij ov en zw testen in het forum zie je de ene na de andere voorbij komen met indrogers en vals positief. En zonder ov testen of temperaturen weet je niet wanneer je ovuleert dus is het alleen speculatie. Succes met wachten wn testen over 2 dagen
En wil je dan gewoon gefeliciteerd worden? Of wat bedoel je met het topic? Ik lees de onzekerheid in je eerste bericht en in je volgende bericht ben je er van overtuigd dat je zwanger bent omdat het streepje echt duidelijk is. Dat je cervixslijm hebt gehad zegt nog niks over de dag van de eisprong. Sommige mensen hebben wel een dag of 5 vruchtbaar slijm maar dan weet je nog de dag van je eisprong niet.
Nee ik ben niet op zoek naar een felicitatie wilde gewoon wat advies maar krijg nu meer een idee dat ik beoordeeld wordt. Ik weet dat het geen indroogstreep is want las het na 5 minuten af
Als je nod gisteren was, en je hebt een streepje, dan ben je zwanger. Gefeliciteerd! Als je twijfelt, doe dan over twee dagen weer een test van hetzelfde merk, zodat je kunt vergelijken. En we zijn heel benieuwd naar je foto's van de testen!
Ik heb daarnet een foto geplaatst maar t streepje is idd nog erg licht dus moeilijk te fotograferen.. Ga nog maar een twst halen haha
Ik zie wel iets heel licht, ik zou morgenvroegof overmorgen vroeg nog een keer testen. Ik had vandaag op nod met actiontest een donkere streep. Maar iedereen maakt verschillende hcg aan. Zou gewoon nog een keer testen.
Mamsie een streep na 5 min kan ook indroger zijn of voorgedrukt streepje waar urine in loopt (het eerste geval vaak met 2 v5 van Kruidvat en die jij laat zien met voorgedrukte streepjes) Denk niet dat we je aanvallen maar als je de verhalen van de meiden even leest die antwoorden zie je dat zij wat langer bezig zijn en dus weten hoe het werkt en je juist willen uitleggen dat je nog niet moet juichen. 90/10 dat het om vals gaat en 10% dat het echt zo is maar zul je helaas moeten wachten tot over 2 dagen... Ps ik vorige maand positief gestest binnen 5 minuten met net zo'n streepje... En zie jij in mijn onderschrift dat ik zwanger ben.... Sterkte en succes met wachten
Als gisteren je nod was en je vandaag zo'n streepje hebt dan vind ik het niet heel hoopvol eerlijk gezegd. Daarom vroeg ik naar je eisprong. Als die 4 dagen later is geweest dan is pas over 4 dagen je nod en zit je nu rond 10dpo. Dan is het streepje te verklaren Dan zou ie overmorgen een stuk donkerder moeten zijn. Hcg verdubbeld elke 48-72 uur dus morgen testen (of vandaag zelfs nog) heeft weinig zin en kan je alleen maar onzekerder maken als je test wit is. Het hangt heel erg af van de concentratie van je urine. Zou dus donderdag ochtend nog eens testen.
Nou ja beoordelen.... Je vraagt er toch zelf om Ik zie duidelijk een streep trouwens... Action is niet zo gevoelig dus kan gewoon zo'n lichte streep...
Voor NOD vind ik de streep iets te licht, eerlijk gezegd. Weet je zeker dat je eisprong 14 dagen geleden was, niet een paar daagjes korter, 10 ofzo?