kan je de innestelling voelen...? heb zelf op de dag van mijn nod een vreselijke steek gehad van zoon 5 a 10 sec. ..? en nu dus 10 dagen overtijd 2 hele vage testen zo licht krijg bijna niet op de foto... weet iemand dit?
Misschien een late eisprong gehad? Ik zou het niet weten meid misschien dat iemand anders je er morgen antwoord op kan geven
Ik heb gisteren ook zo'n steek gehad. Heb er de hele dag eigenlijk napijntjes van gehad. Ook is mijn temp laag gisteren en vandaag maar geen ongi te bekennen.. Ik zit nu ongeveer 3 dagen voor nod
Ik had anderhalve week geleden last van een soort spierpijn gevoel in mn liezen en speldeprikjes achter mn schaambeen. Dat bleef zo tot mn NOD Er kwam toen wat bruinig slijm mee. 5 dagen later testte ik positief!
Je kan zeker de innesteling voelen (of ik moet driemaal gehallucineerd hebben ). Wat kan en hoop voor jou, is dat je misschien een later ei in combinatie met een late innesteling hebt gehad?
ik heb hem niet gevoeld je hoeft het niet altijd te voelen hoor de een voelt het wel en de ander niet
Ik voel een paar felle brandende steken onder in mijn buik (voornamelijk rechts). Daarna een paar dagen soort ongikrampen, die na mijn liezen doortrekken.
Ik had een dag of 10 na de eisprong (die voel ik) een hele lichte buikpijn. Ongeveer de plek van menstruatiekramp, maar veel milder en heel anders. Dat is een week of 3 gebleven..