Aangezien ik al volledig thuis ben, en me soms nogal verveel.. Wil ik alvast gaan nadenken over suprises maken, en dan niet voor sinterklaas, MAAR voor KERST! Ik heb al wat gegoogled, maar toch alleen maar Sinterklaas dingen.. Dus wil ik vragen of jullie ook leuke/gekke ideetjes hebben! Kan ik lekker in november beginnen met knutselen haha!
Ik houd er helemaal niet van ik ben niet zo heel creatief , maar de leukste surprise vind ik de persoonlijke. Anders kom ik niet veel verder dan een kerstbal, kerstboom, rendierhoofd (Rudolph), arreslee volgeladen met kadootjes... uhmm??
De Kerst.nl http://www.knutselidee.nl/kerst/kerstmis.html Een moeilijk uit te pakken surprise maken Karin's Knutsel map -> Kerst miss een beetje kinderachtig. maar meer was er ook niet te vinden
Ik hou van surprises maken!! Al kost het veel voorbereidings tijd en veel inspiratie!! Ik maak af en toe ( meestal ) "vieze" surprises Met vies bedoel ik dan, met de handen er in graaien. 1x heb ik van papiermarche ( of hoe je het ook schrijft ) een neus gemaakt. En daarin een cadeautje en papier met gel erin gepropt. Diegene moest er helemaal met de arm in. Ik had er ook een gedicht bij gemaakt en dat ging over dat de neus die ze voor zich had van mijn over over over over grootmoeder was. Iedereen lag in een deuk toen het gezicht vertrok. En ik heb een keer een schoenendoos gepakt. Het cadautje op de bodem. Daar overheen zo'n plastic zakje die je in de pedaalemmer stopt. Met daarin natte gekookte rijst. En maar voelen en zoeken naar het cadeautje, maar het cadautje zat dus ONDER de plastic zak. Dus dan voelen ze wel het cadeautje, maar ze krijgen het niet te pakken. Hilarisch!! Uiteindelijk de schoenendoos kapot gemaakt om het cadeautje te pakken.
van papier marge ( schrijf je dat zo)....kerstballen... Chocola gesmolten en dan cadeautje daar in verstoppen ...voor de zoetekauw....of een grote kerstkrans van choc maken...wel dure surprise haha...en niet zo leuk werk...wel als de persoon het openmaakt...want dan moet die persoon het letterlijk eten om het cadeautje e vinden..