sint surprise

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik moet binnenkort een avondje naar de school van mijn dochter om een sinterklaassurprise te knutselen... de school heeft kleine kadootjes gekocht en alle ouders moeten daarmee een leuke surprise maken.. het mag maximaal 2 uur tijd kosten aangezien het van 19.30 tot 21.30 savonds is... nu ben ik dus echt niet crea bea en weet niet wat ik moet gaan maken... heeft iemand een leuk idee?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

groot vel zwart papier kopen:

deze rond buigen zodat je een soort koker/buis hebt. vastplakken met plakband.

is hoofd van zwarte piet en kunnen de kadootjes in.
    muts van crepe papier er boven op maken en een kraan onderaan.
    koker/ kop beplakken met ogen/ neus en mond, oren aan de zijkant eraan plakken en oorringen erin. ( allemaal van gekleurd papier) kadootjes erin en dan onderaan een stuk stevig karton plakken dat de koker dicht is dat de kadootjes er niet uit vallen.

2:

oud telefoonboek baldzijdes aan elkaar plakken. gat in het midden snijden. boek rood beplakken. geel kruis erop. kadootjes in het gat doen.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.875
    113
    Das lekker op tijd. ;)

Misschien een duplo/lego blok? (Schoenen)doos met daarop 8 stukjes van een toiletrolletje. Beplakken met krantenpapier (papiermaché dus, maar hoeft in dit geval natuurlijk niet heel dik) en verven.

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja idd erg op tijd...
    zie al wat leuke ideeen, moet alleen nog even vragen welke grootte het kadootje heeft anders kan ik nog niks.... wil niet dat als ik daar straks zit helemaal inspiratieloos ben en alle andere moeders lekker zitten te knutselen... had ik vroeger ook altijd al op school :p

Deel Deze Pagina