Wat jammer! Maar begrijp uit eerdere reacties dat je iedere maand wel streepjes plast..? Hoor en lees vaak dat dat bij iets oudere dames wel vaker het geval is (helaas hoor ik daar ook zelf bij en heb het dus ook. Wij zijn sowieso op de mmm aangewezen maar iedere maand daarbuiten heb ik wel een heel licht vaag streepje op allerlei testen maar echt nooit zwanger). Misschien proberen toch wat langer te wachten alvorens te testen. Scheelt een hoop teleurstelling. Er is een topic (40* nog iets) en daar is het er ook weleens over gegaan.
Ja langer wachten is sowieso wel goede optie. Tot nu toe is mij dat niet gelukt, wel geprobeerd uiteraard Ik ben te oud voor een doorverwijzing helaas
Haha nee dat snap ik... ken het gevoel! Las je leeftijd elders inderdaad, dan helpen ze je niet meer of je moet zelf betalen. Best jammer want juist de iets oudere dames hebben juist weleens een extra zetje nodig. En mijn arts geeft ook aan dat als je amh en eicelvoorraad nog goed is er zeker nog wel kans is. Succes en hopelijk toch één van de aankomende rondes een echte plakker!
Mijn waardes waren allemaal goed voor mijn leeftijd, dus er staat wat dat betreft een spontane zwangerschap niks in de weg Progesteron is goed, dus het moet gewoon een lucht shot zijn En zelf betalen zit er bij mij helaas niet in
Ik heb een spiraal maar had symptomen had wel veel positieve ook! En een vriendin die onmogelijk zwanger kan zijn testte er ook positief mee! Weet niet of je het hierop goed kan zien hoor maar heb ook nog duidelijkere testen. Schrok me rot. Dus nee ik sta niet meer gek te kijken, al hoop ik voor jou van harte dat je zwanger bent
Ja ik zie ze wel Maar met een spiraal is het ook wel mogelijk om zwanger te worden Ben zelf al eens door de pil heen zwanger geworden Maar goed ik denk dat voor mij de ronde voorbij is
Dat klopt inderdaad daarom deed ik maar een testje. Nu ongesteld dus was echt niet waar. Heb je nog enige hoop? Ik hoop in ieder geval met je mee!
Mwah echt niet veel meer na die nagenoeg witte testen Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik ga er niet vanuit Mijn nod is 3 april, dus als mijn temp morgen daalt dan weet ik waar ik aan toe ben, want deze was vanmorgen juist weer gestegen naar 37.1
Ik snap je helemaal na die negatieve testen. Ik duim mee dat je temp niet daalt en je echt lekker zwanger bent. Slaap lekker alvast