nou een streepje is een streeje meid!!! Dat insprayen met haarlak hoeft niet hoor, hier zijn de testen van mijn dochter nog altijd duidelijk... maar laat de test even zien hier meid!!!
klussen maar!!! hahaha... Ik zou je als tip willen geven om om de dag te gaan klussen zo mis je je ei niet, tenminste hier was dat geen problee om de dag sex hebben hahaha
OM DE DAG??????? gatver haahaahhhahhahahahaha grapje (mijn kleine meid heeft nu een niet goed slaapfase) dus kan ev nie om de dag!!!)
oh jammer hoe oud is ze? mijn dochter is bijna 3 en die wilde savonds ook niet slapen tegenwoordig lees ik voor zing een liedje en laat de lamp aan zodat ze zelf nog kan lezen en dan zelf de lamp uit doet ideaal alleen als ze smorgens om half 7 aan m`n bed staat is het minder maar goed wen je ook aan lang leven de tv`s en ned 3 hihi
ze is pas 1 jaar geworden voorlezen gilt ze als een gek doorheeen,,, ik moet bij haar blijven tot ze slaapt en dan kan wel een uurtje duren en dan nog!!! liefs hoe oud ben jij zelf trouwens??
pff oh leuke avond dan dat heeft femke ook gedaan op een gegeven moment heb ik de deur achter me dicht getrokken en haar laten huilen en dan eerst na 15 min troosten dan 20 dan 25 steeds 5 min langer en na een week ging ze eindelijk zonder problemen slapen tot ze wat ouder werd en ze meende dat ze zelf moest gaan lezen ik word as zondag 26