Hallo ik weet effe niet wat ik moet denken sinds okt ben ik gestopt met de pil, op 11 Dec dacht ik dus mijn eerste echte menstruatie te hebben gekregen, maar sinds die ongi had ik na 13 dagen 23 dec weer een heftige bloeding, nu weet ik dat er eisprongbloedingen bestaan maar ofdat net zoveel is als een ongi? ik weet nu dus niet wanneer ik ongi word of eisprong heb gehad, op 19e dec had ik wel duidelijk vruchtbaar slijm vandaar ook dat ik dacht dat het een eisprong was, maar afgelope 4 jan had ik alleen een paar dagen last van bruin/roze slijm verlies en geen ongi op dit moment 12 jan heb ik wat vollere borsten, hoofdpijn, wat doorzichtig slijm en ben ik enorm moe. ik wil na wat nare ervaringen niet met de dokter bellen, ben nog opzoek naar een andere arts. wel heb ik de 8e een test gedaan maar die bleek negatief maar misschien kunnen jullie hier nog iets uit opmaken? sorry voor de details HS: = hidradenitis suppurativa zie Hidradenitis Patinten Vereniging   Okt 10e laatste pil geslikt 19e pilbloeding gekregen duurde 4 dagen, erg bruin bij afvegen 25e ochtend wat slijm in ondergoed, geen dik slijm, wit glimmend grote witte vlok met wat bloed bij het urineren 29e bruin slijm bij afvegen 30e bloeding duurde anderhalfe dag, was beetje licht roze Dec 7e H.S. is op dit moment nog steeds ernstig 9e dikke roze slijm bij het afvegen, beetje ongi gevoel 11e ongi, veel bloed, duurde 3 dagen 12e enorme buikpijn kon bijna niet lopen lag haast krom van de pijn 19e vruchtbaar slijm 20e eisprong gevoel 21e wit vlokje tijdens het urineren 22e klein sliertje bloed bij het urineren 23e ongi of ovulatie, veel bloed, duurde 3 dagen 25e steekjes/prikjes in onderbuik 29e kleine steekjes ,beetje weeig gevoel Jan 1e H.S. is nu vrij rustig 2e wakker met een beetje maagzuur, heel de nacht weeig gevoel 3e opgeblazen gevoel, af en toe duizelingen 4e veel slijm afscheiding 5e bruin roze bij afvegen, af en toe duizelingen, dunne ontlasting 6e bruin roze bij afvegen later ook in maandverband doorzichtig slijm, pijnlijk plekje rechtsonderbuik, veel plassen H.S. is nog steeds rustig 7e bruin rood bij afvegen, steekjes rechtsonderbuik 8e last van rode slijmerige sliertjes 9e hoofdpijn 11e kleine steekjes links onderbuik 12e hoofdpijn, enorm moe
ik lees veel bloed. het is ook niet heel erg regelmatig wat ik zo lees ik zou toch even bij de ha langs gaan want die kan je meer vertellen dan dat wij kunnen . vanaf de 4e is wel erg lang. sterkte
Hoi ik heb sinds gister een heel raar trekkerig gevoel vlak onder mijn navel, ik dacht eerst mijn darmen maar had vandaag mijn grote booschap nog gedaan en nu heb ik daar nog steeds last van?
Heb je nog een nieuwe test gedaan?? Als ik jouw was zou ik morgen gewoon het ziekenhuis bellen en een afspraak maken bij een gyn... (omdat je niet naar je dokter wil) Gewoon even je verhaal doen dan helpen ze je wel en heb je waarschijnlijk geen doorverwijzing nodig.. Succes
Hoi nee ik had helaas nog geen geld voor testen, maar gelukkig kon ik ze vanmiddag weer halen ik ga morgen met ochtendurine testen en als daar negatief uitkomt dan zal ik zeker proberen een gyn te bellen bij mij in de buurd, alvast bedankt
Ik denk dat je net na je ei zit, in de tweede fase van je cyclus. Als je namelijk last heb van ontstekingen en iets in je lichaam functioneert niet zoals het hoort (bijv. jouw ziekte of een colitis zoals ik) dan stelt je lichaam de ovulatie steeds wat uit met alle ongemakken van dien. Heb er zelf namelijk maar al te goed ervaring mee.
ben je ook niet aan het ontpillen ? en anders zou ik ff bij de h.a of gyn langs gaan dat bloeden lijkt me niet echt goed suc6!!!
Ik had al eerder mijn HA nog voor dat ik mijn eerste ongi weer kreeg gesproken omdat ik maar niet ongi werd na het stoppen van de pil, maar de HA vertelde mij dat ontpillen onzin is, maar ik geloof daar ook niet zo in, denk inderdaad dat het door het ontpillen kom. maar morgen ochtend doe ik eerst nog een testje en kijken wat er dan uitkom
Hoi meiden Helaas de test was weer negatief dus ik ga maandag maar proberen een nieuwe HA te krijgen zo niet dan bel ik een gyn.
Hallo iedereen bedankt voor de reacties Ik ben er nu waarschijnlijk uit hoe mijn cyclus is teminste dat hoop ik Vandaag is waarschijnlijk mijn ongi gekomen mijn vorige bloeding was op 23 dec nu precies 28 dagen later weer ongi tussendoor had ik alleen maar bruine troep + beetje bloed, op de 6e jan kan je zien dat ik een pijnlijk plekje had onderin mijn buik dat was dus precies 14 dagen na de 23 en 14 dagen na die zere buik weer bloed, dus ik neem aan dat ik nu ongi ben! toch wat denken jullie?