Dit is de vraag die ik mijn wel eens afvraag. Ik heb begin April dit jaar met 4 weken een MK gehad, en nu afgelopen November met 9 weken. Kan ik nog wel een voldragen zwangerschap krijgen. Wie heeft dit ook meegemaakt? Gr Sun
hoi sunshine, jazeker kan dat wel, ik heb zelf dit jaar ook twee miskramen gehad en ben d elaatste keer naar het ziekenhuis geweest en de gyneacoloog zei dat we gewoon zwanger konden worden na een miskraam( tenzij er iets medisch aan de hand is) Mijn buurvrouw heeft 3 miskramen gehad en die heeft nu twee gezonde jongens. dus ja het kan heel erg goed. Ben je al bezig met onderzoeken dan? Bij ons loopt er nu een bloedonderzoek, om te kijken waar het vandaan komt. sterkte in deze tijd groetjes babs
hoi, ik ben na 2 mk in 2008 bevallen van een gezonde zoon jammer genoeg heb ik nu weer een mk gehad. omdat dit de derde is laat ik het onderzoeken waarom het 3 keer misgegaan is. laat jij ook onderzoeken waarom het misgegaan is? geef de hoop niet op het kan. jennefer
Hey meid dat kan zeker, snap wel je onzekerheid. Hier ook 2 keer miskraam gehad met 6 weken en uiteindelijke was 3e keer scheepsrecht en hebben wij een zoontje gekregen
Tuurlijk kan je gewoon een goede zwangerschap krijgen straks! heb het ook gevraagd aan de gyn na 2x een MK en bij mij is er medisch niks aan de hand. Volgende x is het gewoon goed! 3x is scheepsrecht toch?! (zo denk ik dan maar..) x
Meiden, ik ben blij jullie berichten te lezen! En ja ik laat wel het bloed onderzoeken, maar ga er niet op liggen wachten. Ik heb nu nog geen sex gehad want ik wacht even een menstruatie af want dan is het lichaam ook goed hersteld, en dan gaan we er weer voor, en dan inderdaad 3x is hopelijk scheepsrecht, wij verlangen echt naar een kleintje. Dus we gaan hopen dat 2010 een heel mooi jaar mag gaan worden. Nogmaals bedankt meiden. Dikke zoen van mij.
Ik snap je onzekerheid ook. Heb dit jaar 3 miskramen gehad (jan, aug, okt) Allemaal met 8 weken. Heb nu weer het gevoel dat ik zwanger ben. Hoop zo dat als ik zwanger ben, dat het dit keer wel goed gaat...
Op deze site kan je zien hoe groot de kans is dat je volgende zwangerschap goed gaat. NVOG Het is een gemiddelde van een onderzoek uit duizenden vrouwen. Als ik kijk naar je nick zou je uit 1975?!? komen en dan is de kans gemiddeld 84% dat je volgende zwangerschap goed gaat! Dat is volgens mij een prachtige kans (ik kreeg zelf altijd heel veel hoop uit dit tabelletje)!
Hoi Trees, Heel lief van je. Dank je wel ik ga even kijken. En ik ben vandaag erg blij, want ik ben vanmorgen ongesteld geworden!! en dat betekend dat mijn cyclus 28 dagen is en dat is deze altijd geweest, dus je begrijpt dat ik helemaal blij ben. Normaal zijn we er niet zo blij mee, maar nu weet ik dat mijn lichaam hersteld is en dat we hierna ervoor kunnen gaan. Fijn weekend! Liefs Sun.
Oh wat fijn dat je meteen weer een goede cyclus hebt! Ik was daar ook altijd heel blij mee, want je weet gewoon dat de boel weer werkt en dat je lichaam weer klaar is voor een eventuele nieuwe zwangerschap. Veel sterkte en ik hoop dat je snel zwanger mag worden en blijven!
Ja ben er ook echt heel blij mee! en hierna zullen we zeker er weer voor gaan. En dat het dan inderdaad maar mag blijven! Maar we moeten positief zijn he. Hoe gaat het met jou zwangerschap?Loop je nu ook onder controle bij het ZK? Gr Sun
Hee Sunshine, Zeker kan dat, Ik vraag mezelf het ook af na 1 mk, maar mijn arts heeft me op het hart gedrukt dat je met het krijgen van een mk al best ver bent in een zwangerschap.. Je kunt zwanger worden en in de meeste gevallen krijgen deze echtparen ook op een natuurlijke manier kinderen. Ze acht de kans op een goede zwangerschap na mk heel groot. Sterkte met het verwerken van de mk! Snap je reactie wel maar volgens mij kun je veel hoop blijven houden!!Heb ik ook voor jullie.. 2010! Trees, hoe kun je dat berekenen op die pagina, heb er wat rondgesnuffeld.. Maar kan het niet echt vinden. Wij hebben nu 1 mk, direct eerste ronde zwanger en ben van 82.. Veel liefs, Emmely
@Sunshine na drie miskramen hebben wij onderzoeken laten doen en sindsdien ben ik elke zwangerschap onder controle van de gyn komen te staan. Hier gaat het hartstikke goed en zelfs na 7 miskramen kun je schijnbaar nog een goede zwangerschap krijgen! @Emmely. Het staat onder het kopje 'analyse' en dan herhaalde miskramen zonder oorzaak. De tabel telt pas vanaf twee miskramen. Na één miskraam heb je nog geen verhoogde kans en blijft met jou de leeftijd de kans op een miskraam ongeveer 10%. Na twee miskramen wordt de kans iets groter.
Bijna 9 weken . De vorige keren ging het rond de 6-7 weken mis en nu al 5 goede echo's! Ik krijg er ook best wel vertrouwen in.
Hoi Sunshine 1975, Hier nog een positief verhaal. Na 3 miskramen binnen een jaar ben ik eindelijk goed zwanger. Ik heb allerlei onderzoeken laten doen maar daar is allemaal niets uitgekomen. Wij waren ook weer begonnen voor de uitslagen er waren. En daar ben ik heel blij mee want nu gaat het goed! Veel sterkte met het verwerken van de miskraam. Het is niet niets. Maar probeer positief te blijven denken over de toekomst!
ik heb na 4 mk een gezonde zoon gekregen! dus ja het kan zeker!! veel succes en hopelijk een wondertje voor jou in 2010!