Tot nu toe werden de testen steeds donkerder. Vanmorgen is de teststreep opeens lichter geworden. Graag jullie ervaringen. Ik ben zo bang dat het weer mis is.
Laat dit testje maar eens indrogen , dan zal hij waarschinjnlijk net zo donker zijn als andere test ...En proberen te stoppen met testen ...misschien was je urine iets minder geconcentreerd en ga je je voor niks zorgen maken .....
Valt echt mee hoor!! Toen ik teste voor mijn miskraam was het streepje bijna niet te zien! Probeer je niet druk te maken (klinkt moeilijk, is het ook weet ik uit ervaring...)
ik ga niet zeggen dat het absoluut niets is. Bij mij zei men ook, toen mij testen lichter werden, is vast met andere urine gedaan of test was iets anders, maar dat was niet zo. Die van mij werden wel geleidelijk duidelijk aan lichter. Het bleef tot eind wel een duidelijke streep, maar lichter dan de controlestreep. Ik hoop dat het bij jou prima is, en je hebt pas 1 testje na die donkere gedaan, dus dat zegt niet veel. Alle testjes, als je die nog wilt doen, met dezelfde testjes en dezelfde ochtendurine doen, dan kun je beter oordelen. Heel veel succes hoor, ik duim voor je!
dank jullie wel voor jullie reacties! Fijn!! Wat een onzekerheid zo'n prille zwangerschap. Er zit niks anders op dan af te wachten.
hi! test kan ook lichter worden als je zwangerschap wat vordert.... maar ik snap je onzekerheid! je wilt het zo graag. bij mijn test was het streepje nauwelijks te zien. moest hem bij het licht houden en dan zag ik vaag iets! maar ik heb nu een dreumes rond banjeren! ik wens je heel veel succes en geluk toe!
meid niet negatief denken, want teveel stressen is helemaal niet goed voor het kindje! En als je teveel zorgen maakt naar de dokter gaan heb ik ook gedaan toen. groetjes angela
ik had ook na flink bloedverlies nog een keer getest en de test was ook duidelijk lichter... ik totaal in de stress natuurlijk (maand ervoor een mk gehad), maar toen ik de testen goed bekeek, waren ze helemaal verschillend, ook al waren ze van hetzelfde merk, de streepjes stonden verder uit elkaar... ik denk dus dat geen enkele test hetzelfde is, en mssn dus ook niet helemaal even gevoelig... ik hoop voor je dat het goed komt! sterkte met wachten!
Waarom ga je zwangerschaphormon niet prikken.Vraag dat aan je HA.Zeg gewoon dat je te veel zorgen maak.En wil weten of daar alles goed is.Jij bent toch bijna 6 weken/dan mag je ook bij Gyn een echo maken.Dat doen ze als moeder zo strest. En blijf vooral rustig dat is zo belangrijk.
Ik heb toch nog een keer getest en die was wel weer donkerder. Ws is mijn ochtendurine toch ook niet zo geconcentreerd. Ik drink 's avonds veel water. 22 december heb ik mijn eerste echo. Ik moet maar rustig afwachten, net als iedereen. Na twee miskramen kan ik gewoon bijna niet geloven dat het wel goed gaat, al ben ik nu al een week verder dan ik de vorige keren was. Dank jullie voor de opbeurende reacties! Ik hoop, bid, wens nog even verder.