Ik heb sinds kort een HTC, en wil graag wat apps downloaden op android market. Nu heb ik een account aangemaakt, maar als ik wil donwladen zegt ie: Er zijn geen Android-telefoons gekoppeld aan dit account. Meld u aan met een ander account. Hoe kan ik mijn telefoon dan koppelen??
Ik moest eerst een G mail account aanmaken op mijn smartphone en toen kon ik via de market apps downloaden.
Ow, zie dat je dat al gedaan hebt Op internet kun je allerlei handleidingen vinden over je HTC, zo heb ik het ook allemaal voor elkaar gekregen! Succes!
Ik vind het vreemd dat ie vraag welke telefoon er aan gekoppeld is... die vraag heb ik nooit gehad... Maar misschien is de market vernieuwd... Wie vraagt het precies? De market zelf, of Gmail of de HTC?
Het is me gelukt! Ik had me aangemeld met mijn hotmail account en niet met mijn gmail account... ik las jullie berichtjes nog eens goed over en toen kwam ik erachter Topic mag gesloten worden wat mij betreft.
Ik heb eigenlijk nog even een vraag als het mag Ik heb ook een HTC met android en ik wil graag Appie downloaden (van de AH ja ), maar ik krijg elke keer een foutmelding. Terwijl ik andere apps zonder problemen kan downloaden. Wie heeft dit ook? Ik vind het een beetje gek..
Ik heb dat gehad... Hoe heb ik het ook al weer opgelost? Volgens mij via de AH site gedownload en niet via de market. En dat kwam doordat AH niet goed heeft doorgegeven voor welke modellen het geschikt is en de nieuwe market biedt alleen apps aan die matchen met jouw toestel.
Ik krijg ook komende week mijn HTC Sensation. Fijn dat ik dus nu al weet dat ik een gmail account moet aanmaken om de apps te kunnen dowloaden. Zijn jullie verder tevreden over de HTC? Dit wordt mijn eerste namelijk na nokia en blackberry. Hebben jullie de wildfire of desire?