Hoi hoi, Las in de Wij jonge ouders over de babydam Nybble Import Wie heeft dit? En wat zijn jullie ervaringen? Of heb je het niet en lijkt je dat wat of juist niet? In eerste instantie dacht ik : ow dat is makkelijk. Maar na het bekijken van het filmpje zag ik dat er wel erg weinig water in ging vanwege dat gat in het midden. Dus misschien niet echt geschikt voor mijn zoontje van 2,5 jaar Heeft iemand een andere manier gevonden om het bad kleiner te maken zodat ik niet elke dag het bad moet laten vollopen? ( nuja, niet echt vol natuurlijk, maar toch aardig wat liters zo elke dag ) en dat ie toch lekker kan spatteren en spelen? Douchen is voor Erik geen optie trouwens, heeft ie een hekel aan!
Hoi, Ik zag het ook, en het lijkt mij ook wel wat. Mevrouwtje hier past al haast niet meer in haar eigen badje. Maar ik denk last van de rug te krijgen omdat je toch best ver moet bukken dan, of zal dat wel meevallen?
Als je kindje zo klein is als in het filmpje dan lijkt het me niks voor je rug. IK zou niet meer overeind komen hihihi
wat een grappig ding zeg. hier douche ik altijd gelijk met me dochter bespaart ook een hoop zei zit in bad en ik douche tegelijkertijd werkt perfect. erna zit ze er nog ff in als ik me anakleed en hups zei gespeeld en schoon en ik ook schoon werkt perfect en bespaard.
Als ik het filmpje bekijk, zit er volgens mij een doorzichtige stop in het gat in het midden, dus zou je er meer water in kunnen doen dan op het filmpje nu gebeurt! Wat ik zelf heb gezien voor in de toekomst is het 'bibabad'! Officieel bedoeld voor in een douchecabine, maar misschien ook iets voor jou?
Ik heb de babydam nu 2 weken en vind het echt een aanrader. Wesley zit nu in een badzitje in bad en dan is het erg handig dat je niet het hele bad moet vullen. Ik gebruik op dit moment nog maar een derde van het bad, doordat Wesley nog niet zo groot is. Er zit een gat in, maar er zit ook een dop bij voor oudere kindjes zodat je het bad nog iets verder kunt vullen. Als Wesley in zijn badzitje zit, dan reikt het water tot zijn middel en heb ik de dop niet op het gat van de babydam. Dat lijkt me ook wel voldoende, of hebben jullie je baby verder onder water?
Het eerste wat ik zei toen ik het zag: dan moet je wel heel diep bukken. Dat is ook de reden waarom ik onze kleine maar een enkele keer in het grote bad doe, heel erg bukken en sjouwen om ze er uit te tillen. Hij zit in het babybadje in de badkamer, hij wil nog wel eens golven maken.
Wesley is bijna te zwaar om in het babybadje op standaard te doen, daarom heb ik hem al in het grote bad zitten. Was sowieso van plan om hem in het bad te doen, dus met zo'n babydam scheelt het alleen maar in het aantal liters water. Wesley zit nu in het zitje en we hebben de wc pot er vlak bij dus daar zit ik dan op, of ik zit op mijn knieen naast het bad om met hem te spelen.
Is dat puur jouw ervaring of zit er ook echt een kg grens aan zo'n badstandaard? Mijn zoontje hebben we namelijk nog gewoon in dat badje (zittend). We hebben zelf geen bad namelijk, alleen een douche, dus wilde hem nog wel even gebruiken...
Wil geen reclame maken want wij verkopen de BabyDam ook maar ik wil wel antwoord geven op je vragen. Er kan dus inderdaad een stop in en dan is het voor een peutertje echt wel prima. Voordeel is ook dat als je kindje een keer wat langer wil spelen dat je dan minder water hoeft bij te vullen. Het scheelt je op jaarbasis echt onwijs veel water en tijd (omdat het bad sneller vol is). Wel even goed meten want het past alleen in standaardbaden. Als je bad ongeveer tussen de 53 en 58 cm breed is ter hoogte van ongeveer 20 cm van de bodem van je bad, dan is het goed.