Hallo, De titel zegt het al. Wie heeft er ook een zwangergevoel, maar op of na haar Nod negatief getest. Ik zit nu op cyclusdag 29 en heb net negatief getest met de kruidvat test 2 voor 5 euro. Vorige cyclus duurde 28 dagen. De cyclussen daarvoor langer door mijn mk die ik in februari heb gehad. Ik voel van alles, maar teste dus vandaag negatief. Kan ik er nu vanuit gaan dat ik dus niet zwanger ben? 😢 Liefs, Misty
Misty ik denk dat het nog alle kanten uit kan. Wanneer heb je ongeveer je eisprong gehad? 14 Dagen erna is je NOD en als je die al hebt gehad dan zou ik over 2 dagen weer testen. Je lichaam kan je helaas erg voor de gek houden. Misschien nog een nasleep van je mk dat je cyclus langer duurt? Of dat je langzaam hcg aanmaakt? Hier het omgekeerd,... zit nu in de eerste ronde na vmk. Zaterdag NOD maar voel niks (heeeeeeeeeel iets zeurend gevoel onderni de buik maar verder geen kwalen). Hoop dat het voor ons beiden snel weer raak mag zijn.
Bij de zwangerschap van mijn dochter testte ik pas een week na NOD positief. Dus het kan zeker nog wel, maar is wel extra onzeker zo. Succes! Ik duim met je mee!
Bedankt voor jullie antwoorden! Hoop ook dat we allemaal snel zwanger mogen zijn. Vind de onzekerheid door zo'n negatieve test, maar nog niet ongesteld zijn inderdaad rot. Denk nu steeds, had ik no maar even gewacht met testen, dan was ik nu niet zo onzeker... Ik heb geen ovulatietest gedaan, dus weet nie precies wanneer mijn eisprong was... Had alleen nu wel al mijn menstruatie verwacht, omdat de vorige cyclus 28 dagen duurde. Voor de zwangerschap werd mijn cyclus ook steeds korter, dus ging er nu ook vanuit. We wachten dus nog maar een paar dagen af en testen dan opnieuw zo nodig. Marie28 zie dat jij morgen mag testen spannend! Hopelijk deze keer wel een positieve test op je Nod. Had je de vorige keer ook op je Nod negatief getest of gewoon pas getest toen je een week over tijd was?
Je geeft eigenlijk al zelf het antwoord een beetje (niet vervelend bedoeld) Je vorige cyclus was 28 en na je MK wat langer en voor je zw schap korter dus je lichaam is beetje van slag, en je weet ook niet wanneer je eisprong ongeveer was Denk dat je niet moet uitgaan van 28, en juist wat langer aanhouden omdat het schommelt Geen bloed is moed....en zou over 2 dgn nog eens testten. Als die nog negatief is en geen ongi te bekennen dan heb je gewoon een langere cyclus dit keer ipv 28 dus zou over 2 dgn nog testje doen.
Hallo smiley, Ik was inderdaad van plan om dan zondagochtend nog eens te testen. Denk inderdaad een langere cyclus, alleen dacht echt dat deze korter aan het worden was. Maar goed het kan nu dus nog alle kanten op... Hoop echt dat ik volgende week ofzo kan posten dat ik dan wel een positieve test heb. Al is het maar voor mijn vertrouwen in mij eigen lichaam. Zo rot als je iets bijna zeker denkt te weten, maar je dan toch negatief test... Jij nog gefeliciteerd met de zwangerschap! Liefs!
Vervelend he, als het dan niet zo is, dan maar ongesteld worden, beter dan de onzekerheid. Het kan nog hoor... Ik heb altijd een strak schema, precies 28 dagen, kan de klok erop gelijk zetten. Ook meteen na geboorte van mijn zoontje was het weer 28 dagen stipt. ALleen opeens 2 maanden terug was ik een week te vroeg ongesteld, afgelopen maand weer gewoon 28 dagen stipt, en nu zit ik op dag 30. Heb voor de grap getest, ik kan niet zwanger worden zonder de mmm ivm zeer slecht/weinig/traag zaad, negatief natuurlijk. Dus wat mijn cyclus aan het doen is weet ik nu ook even niet. Wordt dit jaar 35 misschien speelt het mee
Hele dag weeïg misselijk gevoel. Af en toe wat steekjes/krampjes onderbuik, soms beetje last van liezen. Op en af beetje gevoelige borsten (nier hard en pijnlijk). En helemaal niet het gevoel dat mijn ongi eraan komt. Vandaag cyclusdag 31. Morgenvroeg als ik niet ongesteld word, ga ik nog een keer testen.
Nier moet zijn niet... Twoboys, de wonderen zijn de wereld niet uit. Wij hebben voor onze 1e ook in de mmm gezeten. Meerdere iui gehad en ivm slecht en weinig bewegelijk zaad overstap gemaakt naar IVF. Net voordat ik zou beginnen met de medicatie bleek ik spontaan zwanger te zijn geworden 😊 laatst ook zwanger geweest, maar helaas is dit een mk geworden... Veel succes met zwanger worden van jullie 3e wondertje!
Helaas vandaag nogmaals negatief getest. Ik wacht mijn ongi af, deze zal dan wel snel komen... Wat kan een vrouwenlichaam je toch voor de gek houden
Zolang de menstruatie niet komt, kan alles nog! Elk lichaam is anders en maakt op haar eigen tempo hcg aan Spannend he....
Dat is waar norah... Begin alleen wel het vertrouwen in mijn lichaam een beetje te verliezen, maar goed. We wachten weer af en zo nodig van de week weer een keer testen...