al 3 dagen positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door skatjuh87, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik heb deze maand met ovutesten gewerkt om te zien wanneer ik mijn eisprong heb door de clomid. Ik ben op dag 13 begonnen en heb op dag 17,18 en 19 een positieve test gehad. Ik temp ook en vandaag heeft FF mijn ei gezet op dag 17. Kan dit kloppen, vanwege de ovutesten?

Ik zal even fotos plaatsen van de testen

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Zijn dit kruidvat ovu testen ??

3. skatjuh87

ja helemaal goed gezien

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    ik vind de 18 en 19 posi, dus wrs de 19e/20e je ei!

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Tja, kruidvat geeft wel vaker vals positieve testen!

Weet je zeker dat je temperatuur een eisprong op dag 17 aangeeft ???

Want als dat zo is, dan zou ik van je temperatuur uitgaan en niet van ovutesten !!

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb even naar je temp zitten kijken, maar ik kan niet echt een eisprong zien. Je gemiddelde temp is rond de 37 - 37.1. Je hebt nu een temp van 37.2, dus dat is maar 0.1-0.2 hoger dan je basale temp!
    Even kijken wat je temp de komende dagen gaat doen!

7. skatjuh87

pff ik word hier zo gek van.

ik haat mijn lichaam, op elke manier

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Dat valt best mee toch, haat is een groot woord !!

Grote kans dat je vandaag/morgen je ei hebt en je temp de dag daarna nog verder omhoog gaat!

succes

9. skatjuh87

ja haat is n groot woord maar wel heel eerlijk.
    ik ga wel zien wat mijn temp doet, t zal wel weer mislukken

10. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind je tempkaartje toch best mooi :( Ik zou ook denken dat je je ei op dag 17 hebt gehad maar dan snap ik die ov testen niet..... Ze zijn inderdaad behoorlijk positief dus zou je ei nog moeten komen..... :( Heb je trouwens geen echo gehad om te kijken of er wel eitjes groeien?

11. gimena

gimena Niet meer actief

zo ik zie heb je de 18e en 19e je ei gehad!
    maar ik zie dat het kv testen zijn ik ben daar niet zo fan van!
    zie op je temp kaartje dat je temp omhoog gaat dat zou aanduiden dat je ei hebt!.
    ik heb zelf getempt na 2 keer tempen was het raak ;)

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De KV-testen zijn onbetrouwbaar, die kunnen de rest van je cyclus positief blijven. En met PCOS kun je ook vals positieve testen hebben, doordat je hormoonwaardes verstoord zijn. Daar kan de test op reageren. Heb je geen inwendige echo's om te controleren hoe je op de Clomid reageert? Dat is in ons ziekenhuis standaard.

13. skatjuh87

dat is in elk ziekenhuis standaard behalve in de mijne. Ik moet rond dag 30 terugkomen om mijn temp-kaartje te laten zien. Verder doen ze hier niks. En overstappen is helaas ook niet echt een optie. Maar het is wel heel irritant dat ik nu zo weinig weet. Normaal gesproken zou je juist meer moeten weten als je bij de gyn loopt maar dat is bij mij dus echt het tegenovergestelde.
    Ik ga er gewoon vanuit dat ik in ieder geval rond de 17e dag een ei heb gehad, veel meer kan ik ook niet doen

14. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat raar dat ze je niet opvolgen in jouw ziekenhuis. Voor hetzelfde geld heb je overstimulatie en ben je straks zwanger van een 3-ling ofzo! :$ Ik hoop in ieder geval dat je over 10 dagen een knaltest hebt :)

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    De kv ovu testen heb ik in het begin ook gebruikt.. Resultaat 7 dagen achter elkaar positief..:( Gebruik nu al 2 rondes de testen van sensitest, die zijn echt duidelijk posi en duidelijk nega.. Hoop voor je dat je aan de hand van je temp kaartje toch je ei weet te vinden.. Ik heb van temp kaartjes helaas geen verstand, dus het zegt me niks.. Zou (mocht het deze ronde niet raak zijn) volgende maand andere ovu testen gaan gebruiken..

Succes meid!

16. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Margootje Overstimulatie komt eigenlijk niet voor met Clomid, dus zo'n vaart zal het niet lopen...;)

17. skatjuh87

@ jippie

Clomid staat er bekend om dat het overstimulatie kan geven hoor, dat zegt zelfs de arts. Alleen bij 50 mg is de kans nog klein

Deel Deze Pagina