Vrijdag verloor ik een paar drupjes bloed bij t afvegen maar omdat ik me zorgen maakte omdat ik krampen had mocht ik naar de gyn.. Hij stelde vast dat er een mk in aantocht was want er was geen vruchtje of vruchtzakje te bekennen Vrijdag dus hcg laten controleren .. 128! Zeer laag vr 6 weken te zijn.. Vandaag 165... Ook heel laag, maar het stijgt? Hoe kan dat boj een miskraam? Ze vertellen me dat het dan enkel zakt? Nog iemand dit ooit voor gehad? Want het maakt me mega onzeker!!
Volgens mij had de gyn nooit al vast mogen stellen dat je een mk hebt... Ik had met 5 weken ook een paar druppels lichtroze bloed, verloskundige gebeld en die zei we kunnen wel een echo doen maar er is een kans dat ik niets kan zien omdat het nog zo pril is..! Met 6 weken kan het ook nog innestelingsbloed zijn! Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar als het toch een miskraam is dan komt er meer bloed en krampen, tenminste bij mij dan en ik was 7 weken. Bij mij is het uiteindelijk deze week mis gegaan.. Maar dat had niks te maken met de druppeltjes bloed vorige de. Ik ben maandag t vruchtje verloren en heb dinsdag een echo gehad om te kijken of t schoon is van binnen... Ze vertelden mij toen dat er idd niks meer te zien was.. Succes! En sterkte want t is een vreselijke onzekere tijd!
Je hcg stijging lijkt me veel te zwak. Normaal is een verdubbeling elke 2a3 dagen enbij 6w zou je sowieso al hoger moeten zitten. Lijkt me dus een mk en aantocht.. het stijgt nog licht tot je lichaam het daadwerkelijk afstoot
Je kan googlen op hcg waardes. Volgens mij moet je tussen de 1080 en de 50.000 zitten. Jouw waardes liggen dan wel erg laag. Wat vervelende voor je! Ik heb ook gedaan omdat na mijn miskraam mijn waardes veel te hoog bleven. Gelukkig zakt het nu bij mij!
Ja idd het had al in de 1000 moeten zitten ... Dus vrees er ook voor dat er geen hoop meer is... Was gwn benieuwd of er nog mensen dit voorhadden.. De buikkrampen zijn ook echt heel erg vr het moment, tot overgeven toe