Kan je het indalen van het kindje ook voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loncocacola, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Gisteravond kreeg ik wat last van steken in mijn onderbuik. Een drukkende gevoel en vooral als ik mijn benen bewoog, voelde ik die drukkende pijn duidelijk. Ook in bed kon ik die pijn voelen. Stond op het punt om te bellen naar het ziekenhuis, maar het was ook al best wel laat (23.30 uur) en gelukkig na een kwartier tot 20 minuten was het helemaal over.

Wat kan die pijn zijn, weet iemand dit? Komt dit door het indalen misschien? En kan het dan zijn dat die pijn maar zo kort duurt?

Morgen heb ik weer een afspraak met de gyn, dan kan ik het ook aan hem vragen, maar ben toch benieuwd naar jullie antwoorden.

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik denk indd dat het van het indalen komt.
    ik heb het zelf ook en me ventje lag nog niet ingedaalt, ik moet woensdag na de vsk dus dan hoor ik het wel.

het is heel vervelend gevoel , maar het enige dat je kan doen op dat moment is gewoon ontspannen ( makkerlijke gezegt dan gedaan ik weet et ;))

Liefs xx

3. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Klinkt idd als indalingsweeen. Zelfs als je kindje al volledig is ingedaald kan je dat soort klachten nog wel eens krijgen. Dit komt dan doordat je kindje het hoofdje probeerd te bewegen en af en toe weer ietsjes naar boven gaat.

Deel Deze Pagina