hoi meiden ik zit in ronde 45 en heb op dag 14 mooi een ei gehad en goed geklust de dag ervoor.(was een serieuze eisprong zeg!) nu kreeg ik vrijdag roze verlies een veegje en sindsdien elke dag een veegje bruindverlies.gisteren was mijn nod. zondag heb ik dus getest en er verscheen een tweede lijn maar zo zwak dat ik denk dat het een indrooglijntje is. kon geen foto maken maar heb wel eentje gevonden die er net zo uitziet: dus vrijdag was dag 25 dat was dus 4dagen voor nod roze verlies en dan de drie verdere dagen bruin.sindsdien ook heel wat krampen gehad en ja ik geef toe ik dacht dat mijn regels kwamen...maar voor het geval dus toch getest dag voor nod met ochtendurine en dit was het resultaat. ik heb op dag 14 mijn ei gehad en ben met clomid altijd een dag of meer te vroeg ongesteld.maar niet met spotting altijd donkerrood ik heb nog een test liggen en denk dat ik ze morgen vroeg doe vreemd wel;ik dacht dat ik 1 gekocht ad en achteraf zag ik dat het een 2pack was kwam blijkbaar goed uit en kan dat wel dat je geen innesteling gevoeld hebt en toch (oud)bloed verliest enkele dagen voor nod als je zwanger was? pff weet me geen raad hiermee heb 1 keer een valse test gehad en die was wel een knaller van sensitest(hoe of wat het was geen idee) groetjes
Alsof je mijn verhaal typt over mijn zoontje! Had toen precies hetzelfde en ook dezelfde test, toen als een gek naar de kruidvat gegaan en daarmee getest, die was duidelijker! Deze testen hebben best wat hcg nodig! Succes
oooeeeh dan krijg ik hoop! Ik lees net op de bijlsuiter van de test dat die een dag na nod mag gebruikt worden....heb ze de dag ervoor gebruikt...dus?misschien hoop dan? deze test is niet van mij ik had eentje van de carrefour.maar net dezelfde streep! morgen opnieuw eentje doen dan ik snap er wel niks van want heb soms zonder clomid wel bruinverlies dagen voor men nod maar geen krampen.deze komen pas als ik rood verlies.en ik ben iemand die echt pijnlijke krampen krijgt dan. dit keer kreeg ik sinds vrijdag krampen die me deden denken aan een duffe namaak mensrtuatiekramp en soms werd ik s'nachts slaapdronken wakker en dacht ik ghoh amaai morgen vroeg zal ik wrss rood zien want heb krampen(maar je slaapt half) net zoals vandaag dacht ik dat ze doorzette maar opnieuw met tampon gekeken en echt enkel bruinverlies geen spatje lichter. xxx
morgen testen !!! ik moet me nual inhouden ben toch benieuwd,is een vage streep maar andere kant als de test pas dag na nod mocht gebruikt worden...en ik ze de dag ervoor heb gedaan en dan zo licht is...?
ik vind 'm duidelijk enne wat betreft de posi test die je eerder had...dit is dan geen valse test geweest, maar een vmk
hey deze test is niet vanmij maar lijkt er wel op qua streepje alleen krijg ik ze niet op foto.maar zie em wel (maar is niet echt duidelijk lichtroze,ergens tusse grijs en rozeig) ja een jaar geleden had ik posi test en daarna opnieuw getest maar veel te rap en die was minder en daarna nogmaals te rap getest en die was heel vaag.maar was alledrie binnen het halfuur geplast (drie keer opnieuw geplast) dus veel te dun urine) maar dag erna kreeg ik mijn ms dusja :s ik hoop dat ik morgen goed test maar mijn vermoeden zegt dat het weer niets zal zijn en ik gewoon een rottest had. zijn indrooglijntjes dan fabrieksfouten? groetjes en bedankt!