Jullie zullen wel het een en ander herkennen als ik zeg dat ons liefdesleven wat naar de achtergrond is geschoven. Voor een tijdje is dat geen probleem, wij gaan standaard heel liefdevol met elkaar om en daar halen we samen veel voldoening uit. Ik kan echt van de daken schreeuwen dat ik een gelukkig getrouwde vrouw ben! Maar van 'daten' komt momenteel niet veel. Door bekkenpijn is twee uur in de filmzaal best een opgave, uit eten doen we wel veel maar kan niet iedere week natuurlijk, een concert is erg lang staan, wat ik nu ook niet goed meer kan. Dus veel activiteiten vallen af. Nu wilde ik vrijdag eens lekker koken voor mijn man en lekker in bad, maar op meer ideetjes kom ik niet direct. Dus vraag ik bij deze: wat voor romantische activiteiten ondernemen jullie nu je zwanger bent? Ik wil van deze 9 weken toch een romantische tijd maken, eigenlijk omdat we ons zó op de baby hebben gericht en ik wel fijne herinneringen wil waar we op terug kunnen vallen op momenten dat de huilbuien en nachtvoedingen niet van de lucht zijn...
Misschien samen naar de sauna/massagesalon? Deze lees ik even mee (sorry dat ik verder geen tips heb )
Wij rijden nog wel eens naar een parkje na het eten waar we een kleine wandeling maken. Zo blijf ik in beweging, hebben we samen de tijd om rustig over van alles en nog wat te praten.... En trek ik t even niet dan zijn er bankjes om op bij te komen!
We hebben een weekendje weg gepland. Ook wil ik binnenkort een verrassingspicknick doen. En de thuisbioscoop . Filmpje uitkiezen, wat snaai. En pauzeren op momenten dat je even moet staan/rondlopen. Samen zwemmen vinden we ook heerlijk!
Wij zijn met ruim35 weken nog een weekendje weg geweest, aanrader! Anders lekker uit eten of is dat te lang zitten? Of thuis lekker kaarsjes aan, muziekje, wat lekkers erbij?
Wij vinden het leuk om samen te koken en lang te tafelen. Of elkaar een massage geven....met happy end