Dit is een forum met veel emoties (oa hormonen) waarbij iedereen wel eens iets zegt waar die spijt van heeft . Als de beheerders zomaar alles moeten verwijderen omdat iemand spijt heeft van wat hij/zij heeft gepost, hebben ze daar een dagtaak aan... dus ik begrijp wel dat ze dat niet zomaar doen...Kan me nml voorstellen dat het niet zo makkelijk is om een account of berichten te verwijderen... Daarbij komt dat als het heel makkelijk wordt om dit te doen, kwaadwillende personen (die hier natuurlijk niet zijn) iets makkelijk kwetsend kunnen posten om vervolgens accounts maar weer op te heffen.. en weer nieuwe aan te maken... etc... Dit gezegd hebbende vind ik dat er uitzonderingen kunnen worden gemaakt, maar daarvoor ben je beheerder toch? Om die afweging te maken?
Volgens mij worden berichten niet verwijderd omdat je dan gaten krijgt in topics en antwoorden. Zou ook irritant zijn als je via google zoekt en je krijgt precies díe vraag waar jij naar op zoek bent, en het antwoord mist Ik snap niet dat je je laat weg jagen hier, gewoon die personen negeren die je afzeiken toch? Je kan elkaar op een groot forum als dit nooit iedereen even aardig vinden, who cares..?
Mencintai ik heb je pb beantwoord. Ik wil daar nog bij vermelden dat we heel duidelijk zijn in de voorwaarden en de communicatie dat je berichten blijven staan en dat je daar rekening mee moet houden. Een paar berichten waarin daadwerkelijk persoonlijke informatie staat zullen we altijd voor je aanpassen of verwijderen, hier doen we nooit moeilijk over. Berichten moeten handmatig verwijderd worden en als iemand 7 berichten dan is dat prima te doen maar als het er duizenden worden dan is dat niet te doen. Dan heb je daarnaast ook nog eens de quotes dus dat is echt niet te doen. Tevens wordt een onderwerp onbegrijpelijk en dat is niet de bedoeling. Vandaar de voorwaarden. Zwangerschapspagina.nl biedt je de mogelijkheid geheel anoniem deel te nemen. We hebben absoluut geen privé gegevens van je nodig. Wanneer je op een site privé gegevens moet achterlaten is het ander verhaal maar dat is hier niet het geval. Wanneer wij je account verwijderen wordt alles verwijderd behalve de door jou geplaatste berichten. Jurisprudentie over het verwijderen van berichten van een forum vind je hier: Internetrecht » Wat moet een forumbeheerder weggooien als je dat vraagt? - Arnoud Engelfriets blog over juridische zaken op internet, auteursrecht, octrooien en meer