Hallo dames Wie heeft het ook van jullie??? Als ik mn meest vruchtbare dag heb, dan voelt het alsof er een baksteen in mn buik lig, is dat normaal? En er komt ook van dat witte glibberige slijm ofzo eruit als ik t afveeg, wat is dat? Als t goed is heb ik vandaag mn innesteling gehad, dus 29 november miss mn NOD-dag. Xxx
Je hebt zeker nog niet zoveel rondgeneusd hier Dat baksteen gevoel heb ik niet, dat slijm eiwitachtig waar je draden van kan trekken tussen je vingers is een teken dat je vruchtbaar bent. Het zorgt ervoor dat zaadjes niet meteen gekilled worden en beter naar binnen kunnen. Overigens vind niet iedereen dit slijm even duidelijk terug, het kan ook meer waterachtig zijn.
ik ken dat "zware gevoel" wel! meestal 1 of 2 dagen en dan is het weer weg.. bij mij gaat het samen met veel 'vocht verlies', lijkt soms alsof ik een beetje in mijn broek plas zeg maar, haha! en soms van dat rauwe ei achtige slijm, dus als je dat hebt zou ik maar aan de slag gaan!
Haha.... Oké, kon draden trekken ja, en zeker geklust..... Ben benieuwd volgende wk, maar ga nergens van uit.... Thnxs dames.