even mijn verhaal kwijt, wij zitten nu in ronde 4 en heb nu voor het eerst dat ik overtijd ben. de vorige keren was mijn cyclus zeer regelmatig. ik had de 26ste ongesteld moeten worden( banner klopt niet), maar tot op heden nog geen spoor van de menstruatie. wel heb ik last van bruine/rode afscheiding wat ik normaal een paar dagen voor mijn menstruatie heb. heb nu al 2 zwangerschapstesten gedaan en beide waren negatief. het is totaal anders dan normaal. ik heb wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik maar anders dan menstruatiepijn.wat denken jullie??? ik verwacht dat ik gewoon laat ben.
Hallo.. Tot vandaag met precies dezelfde onzekerheid gezeten.. Nooit overtijd, altijd regelmatig maar nu ineens al 3 dagen overtijd. Ook negatieve testen.. Helaas, ik ben vandaag ongesteld geworden.. maar ook geen ongi gevoel, normaal heb ik wel een warme kruik oid nodig, nu niet. Je lijf kan gek reageren... Hoop natuurlijk voor jou dat je gewoon een late positieve test hebt! Kan alle kant op nog! Succes!
Vervelend is dat he, als je niet weet waar je aan toe bent? Helaas kan niemand je het antwoord vertellen, maar als ik wel een beetje bruinig verlies had, zou ik (voor mij persoonlijk) gokken op een menstruatie die iets later komt. Zelfs als je een regelmatige cyclus hebt, kun je opeens een uitschieter hebben (vroeg/laat ei) en ik heb zelf 2 keer gehad dat de menstruatie maar niet leek door te zetten omdat ik (bleek achteraf) een infectie onder de leden had. Bruinig verlies en trekkend, soms licht krampend gevoel in onderbuik, tot wel een week lang. Maar ik ben ook een keer 10 dgn overtijd geweest (met kwaaltjes en zonder druppeltje bloed), voordat de zwangerschapstest eindelijk positief werd (mijn 2e) , wat later bleek te berusten op een laat ei (zou mijn langste cyclus ooit zijn geweest), want bij termijnecho een week teruggezet. Veel sterkte met afwachten!!
bedankt voor je reactie, vindt het zo vreemd. ik had gehoopt dat de boel op orde was..gewoon maar weer even afwachten.
Hier een zelfde verhaal. Had vorige week maandag NOD, allerlei kwaaltjes en zelfs vorige week donderdag en vrijdag licht positieve test (daarna allemaal negatief), vandaag bloedverlies maar heel anders dan normaal bij menstruatie. Morgen word ik door HA teruggebeld. Hoop voor jullie dat het een late positieve test wordt!