Zou jij ons de uitslag laten weten? Ben een beetje benieuwd. Ik heb geen bruinverlies of beetje bloeding gehad of wat dan ook. Ik ben alleen vaak moe en mijn borst jeukt..sorry voor de detail
Hey malika, Wat spannend en we zitten beiden in dezelfde situatie. Ik ben ook niet aan de pil geweest. Vandaag getest en negatief. Ik had gisteren iets dat leek op de innesteling van mijn dochter. Dus ik wacht nog 5 daagjes en dan ga ik weer testen. Echt irritant he dit, ik heb geen idee meer wanneer mijn nod is. En dat terwijl ik altijd vrij regelmatig was.. Wanneer ga jij weer testen? Klinkt goed die symptomen van je trouwens.
Hallo malika en chai, ik zit in het zelfde schuitje. heb een erg regelmatige cyclus van 28 dagen en hoewel wij nog niet echt met een 3e bezig waren werd ik vorige week maandag niet ongesteld. Vanaf donderdag dacht ik dat ik wel eens zwanger kan zijn (we hebben rond mijn eisprong seks gehad en ik ben niet aan de pil), heb behoorlijk klachten die ik achteraf aan een zwangerschap zou kunnen toeschrijven. Weet hoe het voelt van mijn twee eerdere zwangerschappen. Ik blijf ook maar steeds negatief testen. Lees veel dat er vrouwen zijn die pas later positief testen dus er is nog hoop (want wij zijn nu al helemaal gewend aan het idee dat er een derde wonder in ons leven komt en er supergelukkig mee!) Ik ga donderdag weer testen, heb vandaag nog negatief getest met een kv 2v5 hoewel er na de 5 min een heeeel vaag streepje was dat na 10 minuten veel donkerder was en nu (na 4 uur) weer heel vaag. Laten jullie weten hoe het jullie vergaat?
Hoi ils80, Wat spannend dat je wel al vage streepjes hebt gezien! Niet meer kijken na de aangegeven tijd hoor, zo word je alleen maar onnodig onzeker. Ik hoop echt dat je donderdag twee dikke strepen op je test hebt staan. Die van mij was zo negatief als het maar zijn kon. Dat ik gisteren iets voelde wat me zwaar herinnerde aan mijn dochters innesteling geeft wel hoop. Ik begin nu echt heel nieuwschierig te worden naar wat er nu aan de hand is met me lichaam. Time will tell!
Ik dacht gisteren een eventuele innesteling gevoelt te hebben. Ik probeer het 01/04 dus pas weer. Gelukkig heb ik veel gedult en een dochter die voor een hoop afleiding zorgt. Ga je weer kv2v5 gebruiken? Ik denk ik wel.
Ik heb een test van de apotheek gekregen om te doen donderdag maar ga ook die van kv proberen, ter vergelijking met de tests van gister en vandaag. Spannend voor je hoor. Gelukkig dat je dochter voor afleiding zorgt, die van mij ook wel een beetje maar zijn 2 en 3 en al wat zelfstandiger. Maar veel doen morgen dan is het zo donderdag
Hoi, Ik ga weer op zaterdag testen denk ik, durf eigenlijk niet . Ik heb nooit mijn menstruatie gemist. Ik laat jullie het wel weten.
Hallo dames, Hier een soort gelijk verhaal.... Ik ben altijd heel regelmatig kan de klok er bijna opzetten. Na mijn eisprong heb ik een paar dagen beetje ongi krampen gehad was wat misselijk en hoofdpijn ik heb dit overigs nog nooit eerder gehad vandaag ben ik 5 dagen overtijd en net als jullie een negatieve test gehad. Ik snap er ook niets meer van En dat wachten idd zucht! Ik heb zondag nog getest wanneer denken jullie dat ik het beste er nog een testje tegen aan kan gooien ?
Ow irritant he?! Ben nu zelf 3 dagen overtijd maar test negatief.. Had begin van de middag 3 drupjes oud en 2 drupjes helder bloed. Daarna niets meer.. Kan niet zeggen dat ik echt veel en duidelijke zwangerschapssyntomen heb.. Beetje misselijk af en toe en gister hoofdpijn. Maja, er zijn wel 1000 redenen om misselijk te zijn en hoofdpijn te hebben. Alleen dat overtijd zijn.... maakt me zo lekker onzeker :x Zoetje, ik zou t morgenochtend nog een keer proberen!
Hallo, daar ben ik weer. Ik had zonet op het toilet bij het afvegen bloed. Ik denk dat ik inderdaad zwanger was maar een vroege miskraam heb omdat ik zowel donderdag als vrijdag positief getest heb en daarna niet meer. Was er al een beetje bang voor eigenlijk. Voor jullie allemaal veel succes, hoop dat jullie wel snel een duidelijke dikke streep hebben!
Ik heb normaal binnen 2 dagen mijn nod en ik zit vol ongeduld te wachten. eergisteren gestest en was hardstikke negatief. Maar het kan zijn dat ik te vroeg getest heb mocht t raak zijn. Ik heb wel sinds gistermorgen veel aders over men boobs lopen en rondom de tepel. + deze ochtend zat ik te kokhalze en maar te hopen dat men vriend niet binnen zou wandelen... Duimen maar...
Ik ga binnen 2-3 dagen weer testen. Hoe ik me voel dat kan toch niet alleen maar inbeelding ijn hoor... zeker als ik die aders plots zie lopen over men borsten. Het lijkt ook wel of er een netwerk van miniadertjes gekomen is op men boobs... Brand maar een kaarsje voor me
Nee, die aders zitten er gewoon dat kan je he ni inbeelden natuurlijk. Ik zie iedereen ongesteld worden elke keer dus ik ga inderdaad maaris een kaarsje branden zowel voor mezelf als voor jou! Het word is tijd voor dubbele streepjes nieuws..
hoi dames, ook ik ben overtijd. Heb afgelopen maandag voor het laatst getest, die was negatief. Ga in het weekend nog eens proberen. Gisteren had ik steekjes in de buik en last vsn onderrug. Nu niet meer, maar wel hoofdpijn en veel slijm.
Oh, zou leuk zijn als jullie beiden zwanger zijn he. Ik ga pas zondag weer testen, duurt nog ff! @Ior, Spannend. Hopelijk verschijnen er twee streepjes!