Volgens mij ben ik nu ongesteld (zie je, ik wist het niet eens meer haha). Had een uur geleden roze vlek bij afvegen, en nu meer bruin verlies.
Ja Ils, op naar de volgende ronde (maar ik wil ff een tijd nemen voordat we weer bezig zijn met de volgende ronde) . Voor de andere meiden, ik hoop ook op twee dikke strepen voor jullie!
ik ga morgen testen. alles lijkt er op te wijzen dat t een positief resultaat gaat zijn: gisteravond was k ontzettend misselijk, slecht geslapen en liggen huilen met de stomste dingen op televisie...
Dat klinkt goed Diabolique, succes met het dagje wachten en ik hoop morgen te kunnen lezen dat je 2 dikke strepen hebt gezien!
Dankjewel dames. Ik denk ongesteld te gaan worden. Toch hoop ik van niet natuurlijk, al kan ik dan wel eindelijk is aan een nieuwe ronde beginnen. @Malika, Balen! Nu kan je wel aan een nieuwe ronde beginnen dat scheelt. @Diablolique21, Ohhh spannend!! Ik hoop straks een positief berichtje vanje te lezen.
@Chai Het is toch een beetje vermoeiend he die onzekerheid. @Diabolique21 Veel succes, meid. Ik hoop dat je 2 dikke strepen krijgt!