Bruinige afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Loon28, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loon28

Loon28 Actief lid

31 jan 2012
    138
    0
    16
    Hoi meiden.

Vanmiddag wel geschrokken, ging na de wc en had wat bruinige dunne afscheiding in mijn onderbroek......hmmm vreemd, is dit normaal?
    Ben 5,5week zwanger,

Maak me toch wat zorgen.

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hmm... Geen idee eigenlijk. Je leest het wel vaker. Ikzelf heb het rond 4,5 week gehad. Waarschijnlijk innesteling geweest, of restant daarvan.
    Zolang het geen vers bloed is en je geen krampen hebt hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Kan nog wat oud bloed zijn.
    Mocht je erg twijfelen dan kun je misschien morgen je vk bellen?
    Sterkte!

3. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    heb het rond dezelfde periode gehad. eerst wat roze verlies bij het afvegen daarna enkele dagen bruin. Natuurlijk een hele paniek, bleek gewoon innesteling te zijn.

4. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    heb ik ook gehad rond die tijd!

5. Loon28

Loon28 Actief lid

31 jan 2012
    138
    0
    16
    Fijn te lezen dat er meer zijn die het rond deze tijd hebben gehad!
    Goh wat kan je hier van schrikken en je naar erom maken zeg!
    Ik probeer de knop weer om te zetten en te genieten en maar af te wachten.

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Is zeker schrikken! Ik heb hier toen een avond op de bank zitten janken. Gelukkig ljkt het tot nu toe voor niks geweest te zijn :D

7. Loon28

Loon28 Actief lid

31 jan 2012
    138
    0
    16
    Hoi madelein,

Heb je toen ook iets gehad? Of veel?
    Met hoeveel weken?
    Ik moet de knop nu omzetten eigenlijk dat t niets bijz zou zijn, lastig...

8. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Zo lang je geen erge krampen hebt hoef je je geen zorgen te maken.

9. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    ik herken dit heb me weken onnodig zorgen gemaakt bruin en bloedverlies gehad en ondertussen ben ik bijna 11 weken... hoop dat ik je wat gerust kan stellen
    groetjs kelly

10. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    hey loon heb je men prive berichtje ontvangen want het lukt me precies niet goed om het te verzenden, grtjs..

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Heb ik jou van de week geprobeerd gerust te stellen, schrik ik me vanmorgen zelf kapot. Had na de stoelgang ineens wat roze afscheiding!! Pff SHOCK!!!
    Gelukkig over de dag witte afscheiding, alleen vanmiddag na stoelgang ( heb last van mn darmen vandaag grr!) ook weer heel licht roze.
    Inmiddels ben ik wat geruster, vorige keer bij mijn mk werd het al heel snel erger. Dat ik tussendoor gewoon normale afscheiding heb zie ik maar als een goed teken.
    Wat is dit naar he?! Hopelijk zijn we snel door het eerste trimester heen!!

12. Loon28

Loon28 Actief lid

31 jan 2012
    138
    0
    16
    Onee Madelein,

Je schrikt je dan idd kapot ja,
    ook ik had het vandaag weer, gisteravond ook wat hoor toen ook roze,
    Heb vandaag toch de VK praktijk gebeld en nu mag ik volg week met 7 weken een echo komen maken. Ik had verteld dat het de 1e keer is allemaal en je dan nu toch wel wat zorgen maakt.
    Dus ik ben nu zo nieuwsgierig daarna, bel anders ook misschien stelt het je ook gerust!!!!!

Hoop het zo dat het gauw over is met die nare afscheiding en dat we ons geen zorgen hoeven te maken!

Xxx

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Als ik bel kunnen ze daar ook niet zoveel mee, heb met 4,5 week ook wat bruine afscheiding gehad en toen gebeld. Het kan 2 kanten op...
    Ik weet dat zolang er geen bloed of kramp is het erbij kan horen. Ik zou morgen een vroege echo krijgen maar die heb ik gister afgebeld omdat ik dat te vroeg vond ( en me dan misschien zorgen ga maken omdat het kan dat er nog geen hartje te zien is) en me niet onnodig druk wil maken. Heb nu over 2 weken een echo. Als de echo nu goed is kan het natuurlijk alsnog misgaan...
    Ik wacht gewoon maar braaf af ;)

14. Hannekje

Hannekje Lid

26 jun 2012
    52
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf!!
    Veenendaal
    Hey meiden,

Ik herken het heb ergens tussen de 5 en 6 weken bruine afscheiding gehad. Dit heeft 3 volle dagen geduurd met zelf een keer echt rood bloed. Ik had er een beetje buikpijn bij met niet heel erg! Heb heel vroeg een echo gehad en hartje klopte. Inmiddels ben ik 11 weken zwanger en alles gaat goed. Dus houdt moed.

15. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    #15 mamavan5bengels, 7 aug 2012
    Laatst bewerkt: 7 aug 2012
    Ik heb het bij mijn oudste gehad met 7 weken zwangerschap, en met deze 4e zwangerschap zelfs met 9 weken nog. Maar met 9 weken, lijkt mij niet meer van een innesteling.

Ik dacht misschien door gemeenschap, dit kan ook zeggen ze. Omdat je daar beneden beter doorbloed bent.

Maar heb het daarna niet meer gehad, terwijl we volop seks hebben hahaha :D

16. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik ben nu 11 weken en heb het nog steeds dagelijks....
    Begonnen met 6w en idd zolang je geen erge buikkrampen hebt is het niet erg. De vk zei bij mij dat t van de innesteling kan zijn. Bij mn 1e zwangerschap niet gehad trouwens.

17. Loon28

Loon28 Actief lid

31 jan 2012
    138
    0
    16
    Wel fijn te lezen dat er meer last van hebben, maar toch kan je ermee bezig blijven in je hoofd verschrikkelijk zeg.Terwijl ik dat eigenlijk niet wil maar gaat onbewust.
    Ben soms ook duizelig en zie dan wat wazig.....ppfff

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ook herkenbaar ;)
    En mijn geheugen is prut... Vergeet echt alles!

Hier is het roze niet meer teruggekomen. Viel dus mee! Beebje zit nog lekker vast :D

19. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    Hier ook met 5 weken en wel 7 dagen lang..verloskundige zei dat het afwachten is, zolang je geen krampen hebt en het bloed niet rood wordt, is het waarschijnlijk niets. Bij mij was het waarschijnlijk een kapot adertje en tja ze is nu ruim 3 jaar oud, dus ik ken de uitkomst :)

20. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    Ik heb toen trouwens wel met 6 weken en 5 dagen een echo gehad en er was toen een kloppend hartje dus laat je niet wegsturen en te lang in de stress zitten

Deel Deze Pagina