Heey meiden , ik heb even een vraag ik ben net met me eerste clomid ronde bezig 50 mg. En nu zit ik op cd 5 en dus de 3e pil genomen. Nou voel ik al hele dag trekkende/zeurende gevoel bij me rechter en vannacht linker eierstok. Kan het al zijn dat ze nu al aan het groeien zijn? Of wat is dit??
Hee Djoon! Dat zou kunnen.. Ik heb het ook iedere keer. Echter, de eerste ronde had ik dit ook en toen was op cd 12 nog niets te zien. Uiteindelijk wel op cd20 een goede eisprong gehad. Word je gevolgd met echo's en bloedonderzoek? Dan kun je zeker weten dat er gewoon iets groeit. We lopen gelijk trouwens! Ik heb vandaag ook mijn derde pil genomen! Liefs
Heey aster, Oke haha zit dus niet achter me oren Ja word gelukkig in de gaten gehouden vrijdag heb ik me eerste fm is dan op cd11. Kan idd ook langer duren vordat ie dan eindeljk springt en of ik er goed op reageer. We zullen het zien Waneer heb jij weer een fm?
Hey Djoon!! Het zit zeker niet achter je oren, je eitjes zijn nu actief dus dat merken je eierstokken ook!! Ik kom net uit de eerste ronde, en heb echt de eigroei gevoeld omdat me stokken zo een pijn deden, ook tijdens het klussen, volgens de gyn kwam dat door ei groei, Fijn dat je fm hebt, hopelijk zie je wat vrijdag !! Succes meid
@yaya, Okee gelukkig. Waren ze bij jou goed gegroeied? En een mooie eisprong? Zit je nu i de wachtweken? Vndaag laatste pilletje en dan wachten en vrijen
Toch fijn om te weten dat je niet gek aan het worden bent, denk ik! Spannende, aankomende vrijdag!!! Ik ben nu met mijn derde kuur bezig, maar mijn baarmoederslijmvlies blijft veel te dun, dus ik ben bang dat we aankomende donderdag te horen krijgen dat we doorgaan naar IUI. Jij heel veel succes de komende tijd!