Kan je man jullie kind leuk aankleden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Na de geboorte van mijn jongste lag ik zo'n twee weken in het ziekenhuis. Iedere dag weer werd ik gek als ik zag wat 'ie haar weer had aangetrokken: bijna elke dag dezelfde spijkerbroek (wel gewassen), d'r haren zonder speldje (en ze heeft megakrullen), geen bijpassende schoenen, de verkeerde sokken (hele ordinaire die ik een keer heb gekregen, met glitters en steentjes) en tshirtjes vaak over langemouw-rompers. Wat was ik blij dat ik uiteindelijk werd ontslagen, haha! Wel had 'ie fantastisch voor haar gezorgd!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    NEE!

vorige keer zat ze in een joggingbroek met vestje wat ergens anders bij hoorde, daaronder nog een dikke trui, broekspijpen in dr sokken en geen romper :s

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Of eerst de maillot en dan de romper eroverheen.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha dat denk ik ook weleens dat hij het bovenste dan gewoon pakt en aandoet. Als het echt niks is dan krijgt ze wel wat anders aan. Gelukkig is het vaak wel goed.

Ja hier ook zo. Dat hij veel met emma's haar bezig is. :)

5. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Hij kan dat zeker !! :) ...

Hij komt ook regelmatig met een setjes kleertjes thuis !! :D .. Of als we samen aan het shoppen zijn komt ie ook altijd aan met gave kleertjes !! :D

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    haha grappig om de verhalen te lezen van de papa's die het niet goed doen. Zie het al helemaal voor me.

Gelukkig gaat het hier goed.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier gaat het wisselend :D! Ene keer zien ze er niet uit en de andere keer is het juist super dat ze aan hebben.

Ik merk overigens wel dat ie veelal kiest voor een combi van kleertjes die ik ook vaak aan trek (of klaar leg). Denk dat ie dat na een tijdje gewoon heeft opgeslagen van bij die rok hoort die trui en bij die trui hoort die broek :D! Hoort natuurlijk niet echt bij elkaar, maar hoort meer van die combi komt me bekend voor :D!

8. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hier leg ik meestal de kleren van onze zoon klaar. Anders krijgt hij waarschijnlijk de (vuile) kleren van de vorige dag aan, of een combi waarvan ik vind dat het niet bij elkaar past. Hij vindt dan dat het prima kan samen.
    Zijn haar doet hij ook nooit, als zoonlief niet in bad is geweest, maar zo gewassen, ziet zijn haar er nog net zo uit als toen hij net uit bed kwam. Maakt toch niet uit, zegt hij dan.
    Onze dochter kleed ik eigenlijk altijd zelf aan, komt ook niet goed anders:).

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Haha, heerlijk topic!!!
    Mijn vriend kan ook nog het een en ander leren wat kleertjes betreft. Hij weet de meest vergezochte combi's bij elkaar te vinden. Hij kiest vaak dezelfde kleuren, dus donkerblauwe broek met donkerblauw shirt. Vind ik zelf niet zo.... Maar laatst had hij ons zoontje een ruitjesbroek (vind ik niet mooi, gekregen) met een streepjes vest (een derdehands gekregen, en nog nooit gedragen, echte 'noodkleding'). En toen kwam hij dus ook zo gekleed op mijn werk langs, haha!
    Tegenwoordig leg ik de kleertjes echt klaar als hij de kleine
    's ochtends aankleed hoor! Is hij ook weer erg blij mee, want hij vindt het echt moeilijk om wat bij elkaar te zoeken!

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik leg meestal de kleren voor onze zoon klaar. vaak steekt mijn vriend de t-shirt of het overhemd in Tim zijn broek. Omdat hij het anders koud zou hebben zegt hij dan als ik ermee moet lachen. dan geef ik aan dat hij er toch nog een romper onder heeft. Tjah, het ziet er echt verschrikkelijk nerdy uit zo haha :D

11. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Mijn man is supergoed in het aankleden van de meiden. Hij heeft een goed gevoel voor mode en kleurencombinaties. Het zal hem echt niet overkomen om de meiden iets aan te trekken wat niet bij elkaar past. Hij vindt het ook heel leuk om kleding voor hen te kopen en ik kan hem ook prima alleen op pad sturen daarvoor. Hij zal altijd met iets leuks thuiskomen. Ook vindt hij het geen enkel probleem om lange haren te kammen en staarten te maken. Dus onze meiden treffen het maar met zo'n papa, want hij is super geschikt als meiden-papa.

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik leg alles al klaar, anders komt ze in de vreemdste creacties voor de dag!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Met een kereltje is het makkelijker dan met een meisje denk ik.. Hier kan hij het prima hoor.. Komt ook regelmatig thuis met leuke kleertjes.. Kan het prima aan hem overlaten..

14. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Inderdaad is het voor jongens makkelijker dan meisjes, denk ik.
    Maar zelfs met onze kleine kerel krijgt m'n man het voor elkaar om het niet bij elkaar te laten passen. Hij weet dat zelf ook wel en vraagt dan ook altijd om een setje klaar te leggen.
    Vind ik ook geen probleem hoor. Ik koop/naai de kleertjes bij elkaar en daar is hij meestal niet bij, en als je dan weinig oog voor kleur hebt...

15. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik leg elke avond de kleertjes voor de volgende dag klaar. Mijn man kan het op zich wel denk ik, maar hij heeft liever dat het klaar ligt.
    Zo is iedereen tevreden!

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Over het algemeen hebben wij 'vaste setjes' kleding, dus kan er weinig mis gaan, maar zelfs als manlief zelf de spulletjes bij elkaar zoekt ziet het er eigenlijk altijd prima uit, hoor :) Hij heeft altijd meer moeite met zichzelf leuk aankleden dan de kleine man, hahahaha!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

9 v/d 10 keer wel. Maar zo af en toe...
    Dan lag er nog een verdwaald kledingstuk in de kast die een maat te klein is. Die trekt hij gerust aan.

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee.. whahahahaha

19. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Mijn vriend kan dat echt niet. Ik moet alles klaar hebben liggen anders komt het niet goed :D. O ja, en hij heeft moeite met het aantrekken van truitjes, onze meid is al 10 maanden, en hij is nog steeds bang dat hij iets bij haar breekt ;).

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hahaha, kostelijk dit soort verhalen. Ik moet zeggen dat het mijn vriend redelijk af gaat. Soms trekken mijn wenkbrauwen wel wat omhoog bij bepaalde combi's, maar soms denk ik ook wel eens "Goh dat ik dat niet zelf heb bedacht".
    Momenteel loopt ie iedere dag te "mauwen" dat ze zo weinig echte truitjes heeft.... ja, ze heeft geloof ik een stuk of 5 truitjes. Maar als meneer de wasmachine ook eens aan zou zetten, dan zitten we in het weekend niet met te weinig truitjes..GRRRRR

Deel Deze Pagina