Kan je man jullie kind leuk aankleden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijn er geen foto's van door Papa aangetrokken combi's :D

2. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hmmm goed idee hihi. ik heb ze nog niet maar ga ze zeker maken binnenkort. kunnen we ff lachen haha

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hier was luca nog maar 2 en een halve maand, dus miss moest papa ook even oefenen. Maar mama vond dit geen mooie combinatie!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hier gaat het ondertussen super! Maar het is even lastig geweest! Hahaha!
    Nou maakt het mij thuis niet zoveel uit...maar als ik ergens ben wil ik dat hij er toch wel leuk uitziet! Ik ga zelf ook niet in mn joggingsbroek op verjaardag!

Dat iemand zei dat ze niets van de stijl van haar man wil zeggen gaat hier ook echt niet op! Ik laat mn kind niet voor gek lopen...en zodra hij dus voor gek zou lopen betekend het meer dat mijn man geen stijl heeft! Hahaha! Dus daar zeg ik dan ook gewoon wat van!

Het enige wat nu nog soms niet helemaal goed gaat is de sokken...ik vind dat die er toch ook echt bij moeten passen! Geen hele witte sokken bijv. als zn shirtje cremekleurig is.
    Maar ook dat komt nog wel goed...Finn is 8 maanden...tegen de tijd dat hij naar de basisschool gaat zit het goed!

Ik zei ook tegen mn man dat dit topic er was...en hij moest er zelf van lachen...zegt genoeg toch:p

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dit trof ik aan na een dag werken...

Let wel...onder de polo zit een romper met een printje! geen idee of je dat goed kan zien nu de foto is verkleind

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    whahahaha :D

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ik leg zijn kleren altijd klaar!! ;) :D

Ik werk zelf op een kdv en het is idd erg lachen, als de papa's de kids aankleden! :D
    Ook de reacties van de moeders bij het ophalen, zijn erg leuk :D

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja mijn man kan haar heel leuk kleden gelukkig!

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou meestal leg ik kleertjes klaar.
    Maar dan kleed hij haar toch op een hele verkeerde manier aan, zoals truitje helemaal strak in de broek, sokjes over de broek echt verschrikkelijk.
    En als hij mouwtjes oprolt hahahha dat is helemaal lachwekkend.:D
    Oja en niet te vergeten hoe hij soms luiers dicht maakt :$:D

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ooo door al jullie verhalen word ik een beetje zenuwachtig haha. Ik ben benieuwd wat m'n vriend straks uitkiest. Ach ja, laten we hopen dat er een beetje om kan lachen :p:D.

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
  12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Vaak doet hij haar kleding aan dat totaal niet bij elkaar past..

Hij maakt er niet echt veel werk van, zeg maar..

Hahaha, nee ik kan het beter zelf doen.

Mijn moeder past 4 dagen per week op en zij is ook nog van de generatie: trui in de broek stoppen.
    *lol*

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Mijn vriend kan dit prima hoor. Hij kijkt gewoon naar welke dingen ik combineer, en neemt daar voorbeeld aan.

We krijgen wel eens kleertjes van mensen die ik afschuwelijk vind (vooral van oma), die trek ik Milan dan dus ook niet aan.
    En dit doet mijn vriend wel helaas.

14. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ehm.... hier wisselt het. Soms heeft ze iets aan dat ik denk: hee, interessante combi, daar had ik nog niet aan gedacht! Maar vaak is hij niet zo creatief, meestal hetzelfde broekje en inderdaad gerust een donkere romper onder een licht truitje.

Waar mijn man echt heel slecht in is, is inschatten hoe het weer is. Ik moet echt zeggen: tot ik zeg dat het anders mag moet ze als je met haar naar buiten gaat een maillot onder haar broekje aan, ALTIJD een muts op en ook graag iets aan haar voetjes. En dan vergeet hij haar mutsje, hij realiseert zich echt niet hoe belangrijk een mutsje is! Daar kan ik dan wel echt boos om worden. Ook vandaag weer naar buiten zonder slofjes/schoentjes 'omdat ze steeds uitvallen'. Ja, dan doe je ze maar weer aan...

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Haha echt lollig sommige combi's!
    Ik leg altijd kleertjes klaar want ik wordt helemaal kriebelig als het net niet matcht of als de sokken of romper niet bij de kleertjes passen. Mijn man weet dit en vind het best dat ik alles uitzoek.

Laatst had ik niets uitgezocht en toen had ze aan:

Lange mouwen romper lila met roodpaarse katjes
    oudroze t-shirt korte mouw met lichtroze bloem
    paarslila ribbroekje (heel andere kleur dan romper)
    lichtroze sokjes (die pasten gelukkig wel weer bij de bloem)

Nou hij was helemaal trots dat het zo leuk was, en ik heb hartelijk gelachen (en d'r meteen omgekleed hahaha).

16. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn man trekt youame standaart een spijkerbroek en een trui aan bij rokjes weet ie nooit wat ie erbij aan moet doen

17. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier gaat het ook niet altijd goed. Ik heb een stapeltje 'reserve' kleertjes helemaal achterin de kast liggen (wat al te klein aan het worden is, of gewoon niet mooi is) En wat trekt hij haar aan? juist...

Eén keer heeft hij het gepresteerd om onze dochter de hele dag in haar pyama te laten lopen. Ik kwam terug van werk en vroeg wat dit nou weer was, zegt ie.. er hangt alleen maar van die ingewikkelde kleding in haar kast, dit vind ze lekkerder zitten. :(

18. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Hier ook! en dat doet ook mijn schoonmoeder!

19. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ik leg altijd kleertjes klaar, anders komen er hele rare combinaties aan te pas hihi

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kreeg haar een keer in bed, toen was ze nog heel klein en ze had haar slaapromper (was zomer) onder gepoept. Had hij haar zelf schoon gemakt en een nieuwe aan gedaan.

Ik snap nog steeds niet hoe hij die dicht heeft gekregen, paste gewoon écht niet, hij snapt zelf ook niet hoe dat hem gelukt is, haha.

Deel Deze Pagina