Kan je man jullie kind leuk aankleden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja hoor... als ik het klaar leg ;)

2. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ahum... Af en toe denk ik dat hij kleurenblind is :$! Het kan soms heel fout zijn, maar dan ook echt fout! Ik bedoel, een pyjama shirt aantrekken bv.. En soms verbaasd hij me, maar dat is dan meer toeval dan wijsheid :D

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mijn oma deed de luier achterstevoren, en klaagde ook nog dat die plakkers toch vreselijk onhandig waren, ze kon er zo slecht bij. Dat was vroeger allemaal véél beter! :D

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Lukt hier wel, kan weinig fout gaan met jongetjes denk ik. Ben zelf alleen wel veeeeeeeeel sneller!! en handiger.

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    nou soms hoop ik dat ie niet met haar naar buiten is geweest, maar af en toe heeft ie ook leuke combi's die ik nog niet gezien had, leg ook niets klaar, vind die verrassing 's avonds ook leuk...

ze heeft nu tenminste al ik thuis kom haar pyjama niet meer aan:D

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ik leg het meestal klaar, want hij zoekt meestal van die vreemde combinaties bij elkaar. Oh ja, en dan pakt hij altijd iets wat eigenlijk een setje is, maar daar bijv. alleen het truitje van, zodat ik later in de week weer een rokje of een broekje heb, waar dat truitje bij hoort, maar dat in de was zit, dus het niet aan kan doen.
    Hij trekt die kleren soms ook zo raar aan. Een keer had hij een tuinbroekje met de trui er overheen aangetrokken, hij dacht dat dat zo hoorde. Het midden of de voorkant van rokjes weet hij ook niet altijd te vinden, dan zitten ze helemaal gedraaid.
    Maillotjes of broekjes trekt hij op tot onder de oksels.
    Ach, hij is heel lief, hij bedoelt het goed en soms koopt hij ook wel leuke kleertjes, maar combineren of aantrekken is niet zijn sterkste kant.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Past precies ;)

Ik moet echt lachen om al die verhalen, echt wat zijn mannen daar toch goed in! :D

9. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Wow!! :D Da's wel heeeeeel ernstig!! :)

10. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Met een drieling moet je wel wat coulanter zijn hoor!! :D Dan maak je het wel extra moeilijk!! ;)

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn man is ook geen super ster in het uitzoeken, maar hij doet het ook eigenlijk nooit. Hij vraagt altijd of ik iets klaar leg of anders laat hij dochter kiezen. 100% keuzevrijheid bij dochter levert ook wonderlijke combinaties op! Bij mij mag ze meestal 1 ding kiezen en dan kies ik er iets bij dat er leuk bij staat.

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Meestal gaat het wel , maar soms...
    Vorige keer had ze een blauwe trui aan, een jeansrokje en een turqoise maillot.
    Tja...:D

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik leg het wel altijd klaar, ben bang dat ze er anders niet uitziet! :)
    Maar er kan weinig mis gaan met roze en roze... :D
    Al hoewel, ze heeft een jurkje met knoopjes op de rug, had manlief 'm laatst aangedaan met de knoopjes aan de voorkant! "Ach kan best, toch? Waarom moeilijk doen?!" 8) Zucht... mannen...

Oja en gister had Zoë een jurkje (paars, groen rood en roze gestreept) met maillots aan, toen mijn vriend met haar in de draagzak wou wandelen. Hij bedacht zich dat de maillot alleen wel erg koud zou zijn dus had hij haar er een broek bij aan getrokken (roze met rood en bloemetjes). Stond natuurlijk voor geen meter bij elkaar!!! :$ Maar goed, ze had het wel lekker warm en dat was het belangrijkst! En hij doet zo z'n best, dus zeg ik er niks van..
    Vanmorgen maar weer netjes een setje klaargelegd, hahaha

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

in 1 woord: nee!

gelukkig is hij wel een hele lieve papa :D

15. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik leg het wel vaak klaar, omdat hij soms wel gekke keuzes maakt. Gelukkig heeft mijn zoontje bijna alleen maar leuke kleding. Dankzij zijn moeder dan he ;)

16. EmyD

EmyD Niet meer actief

Mijn vriend zal zelf niet zo snel iets combineren, maar pakt dan wat uit de kast wat hij al ooit eerder als een setje heeft gezien. Of hij pakt iets veiligs, spijkerbroek met een truitje kan bijna niet fout..
    Hij kan trouwens wel het haar van onze dochter erg leuk doen, terwijl ze nog geen lang haar heeft (te kort voor speldjes enzo..). Maar toch zit het altijd leuk als hij het doet! Hij heeft meer ervaring met kort haar dan ik, denk ik..

17. Skye

Skye Niet meer actief

Ja, want alles wat in de kast hangt is gewoon leuk hihihihi. Maar nu ff serieus!!!! Hij vraagt altijd of ik wat klaar wil leggen, zodat hij het alleen maar hoeft aan te trekken!

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    :$ 5 truitjes........ jemig dan moet je wel heeeeeeel vaak wassen denk ik.
    ;) hier kan er gerust een 0 achter

Manlief kleed haar wel leuk aan maar puur omdat hij setjes aantrekt die hij eerder in combi heeft gezien ;)

19. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    hmm nee ik had vandaag al op het werk zoiets van wat zou hij haar vandaag hebben aangetrokken en ik kwam bij mijn schoonouders en ik moest lachen toen ik haar zag. resultaat een legergroen broekje met een paars truitje. maar ja hij bedoelde het goed maar ik ga me toch bedenken om morgen maar eens iets klaar te leggen.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jawel hij kleed haar vaak wel leuk aan, hij gaat ook meestal mee kleren kopen.
    Hij doet zelfs haar haren! Geen staartjes, maar kamt het wel en doet dan een leuke haarband in of speldjes.

Deel Deze Pagina