Kan je man jullie kind leuk aankleden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Soms wel. Meestal denkt hij er niet echt over na en pakt hij gewoon het bovenste truitje en het bovenste broekje, wat meestal dus niet bij elkaar staat. Maar als hij een beetje zijn best doet, lukt het beter. Dan ziet hij wel of het staat of niet, maar als het dan niet staat, laat hij het gewoon zo, geen zin om weer wat anders aan te doen!

2. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    Neeeeeeee..... ! doe dat maar niet , tenzij esmee als een pipo de clown erbij wilt lopen.. hahahahahaha. dat is toch wel mama's taak , kleertjes uitzoeken...

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuk topic! mijn man die is niet zo van het matchen van kleding. vaak trekt hij niet eens een broekje bij onze zoon aan met de smoes: 'kan hij lekker vrij bewegen'
    als we naar familie ofzo gaan en manlief kleed hem aan, dan doet hij het wel goed hoor :) Misschien komt dat omdat ik altijd kleding klaar leg haha

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    vandaag ook weer, een groene broek met een geel met blauw bloesje waar geen groen te bekennen was en het blauw vloekte met het groen... maar ja, een bloesje is makkelijker aantrekken dan een t-shirt volgens mijn vent..

5. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Zelfs als ik het klaar leg lukt het nog niet geloof ik...
    Ik had een paar weken geleden een jurkje en maillot klaargelegd. Op het jurkje zaten 3 gebreide bloemen aan de voorkant en aan de achterkant 5 kleine knoopjes onder elkaar om de jurk open en dicht te doen.
    3 keer raden; ik ging haar ophalen bij de oppas en zij zei dat de bloemen op haar rug zaten en de knoopjes aan de voorkant. De oppas had haar maar even "goed" aangekleed.
    Mijn man vond het al zo'n leuk jurkje met die knoopjes :(

Verder hier ook hele bijzondere combi's. Maar hij doet zijn best;)

6. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Heel leuk topic haha. Hier gaat het wel...alleen blijft manlief het verschil maar niet zien tussen een pyjama en gewone kleertjes :(. En hij heeft ook wel een handje van een druk broekje te combineren met een druk truitje. Kleuren combineren gaat wel aardig ;)
    Ik leg altijd wel een setje klaar voor als ze naar kdv gaat. Ben altijd bang dat als ik dat niet doe ik haar ophaal en ze daar in haar pyjama zit!

7. adi

adi Niet meer actief

Ik heb hier al 'geklaagd' over de kledingstijl van mijn schoonmoeder (voor de kids). Maar ze maakt het met de dag gekker.

Laatst heeft ze voor de meiden rare piyama-setjes gekocht bij de Zeeman (niks tegen de winkel, maar ik koop daar geen kleertjes). Het rare vond ik dat het setjes bestaat uit een (oei-lelijk) broekje en een puntmuts. Waar is het truitje??? Maar, enfin, die dingen had ik helemaal achter in de kast gelegd.
    Kom ik gisteren thuis had Melisa een rose mailot aan, piyamabroekje (zalrose met witte stippen) eroverheen, paarse romper met lange mouwen en rose t-shirt met korte mouwen eroverheen (3de kleur rose). Ik was zo verblind dat ik niet eens zag wat andere kids aanhadden. Ik kon wel janken. Het ergste is dat ik kleren klaarleg! maar die leg ze terug in de kast omdat het 'zonde' is om zulke leuke kleertjes in huis aan te trekken.

Wat moet ik dan doen? Mijn kinderen als clows bij laten lopen, vervolgens dure kleding kopen, deze in de kast laten hangen totdat ze te klein zijn, om ze vervolgens aan anderen uit te delen?

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

over het algemeen geen probleem, alleen ging ik vanmorgen om 6 uur mijn jongste voeden, en vond haar met 2 benen in 1 broekspijp..

tsja, om 3 uur snachts in het donker een luier verschonen is niet makkelijk, dus het is m vergeven :)

@ adi: zorgen dat alle lelijke kleertjes in de was liggen, of ze nou vuil zijn of niet?

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier manlief de vorige keer ook gedaan met een jurkje, maar dat was juist een jurkje waar de knoopjes aan de voorkant horen!! Ik uitgelegd dat je het merkje altijd aan de achterkant hoort, wat denk je twee weken later weer dat jurkje en weer achterste voren. :$ Ik heb de moed maar opgegeven.:D
    En eerst majo aan doen er daaroverheen de romper dicht gemaakt.;)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik kom trouwens ook regelmatig tegen dat Damian geen romper aan heeft... En dan reactie van manlief: Ik wíst dat ik íets was vergeten, het zal al zo anders.

Deel Deze Pagina