kan je maxi cosi bekleding loshalen en wassen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ster, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik heb een maxi cosi cabrio overgenomen van iemand en zou de bekleding eigenlijk wel willen wassen voordat de beeb geboren wordt. Maar ik weet niet of je de bekleding eraf kan halen. Weet iemand dit toevallig (want ik wil niet de boel slopen natuurlijk)?

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat kan!

Onderhoud
    Doe dit alleen buiten de auto
    * Het zitje kan met lauw water en zeep worden gereinigd. Gebruik geen agressieve middelen
    * Het gordelslot kan schoongespoeld worden met warm water. Niet smeren.
    * De bekleding moet met de hand gewassen worden (maximaal 30 graden) Gebruik geen wasdroger. Zie ook wasinstructies.

LET OP! ENERGIEABSORBEREND SCHUIM NOOIT VERWIJDEREN

Bekleding verwijderen
    * Verwijder eerst de gordelbeschermers en verkleiner
    * Open de rand zo ver mogelijk
    * De bekleding van de haakjes verwijderen (8x) en onder de haken en de bedieningsknop voor snelversteller uithalen
    * De gordeldelen en de verstelband uit de openingen trekken.

Bekleding terugplaatsten
    * Voer de hierboven genoemde handelingen in omgekeerde volgorde uit om de bekleding weer te bevestigen.
    * Let op dat het rugdeel onder de voorzijde (zitting) valt.
    * Controleer bij het sluiten van de rand of de zonnekap goed in de rand is op geborgen.
    * Haak de verstelband weer onder aan de kuip vast.

Succes!

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb de bekleding ook helemaal losgehaald en gewassen (gewoon in de wasmachine op 30 graden), gaat prima! Het is alleen een @)&$)@&#^$(!)#&$( werkje om de hoes vervolgens weer goed in/om de maxi cosi te krijgen... maar het gaat :)

4. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    heel erg bedankt! Ik vind het wel een beetje eng trouwens, hoop dat ik de boel er weer goed om heen krijg zegmaar!

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond het ook een karwei om de bekleding weer terug te krijgen. Maar ik ben wel blij dat het gedaan is. Helemaal fris voor onze beeb.

6. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als je de gebruiksaanwijzing hebt daar staan precies de stappen die je moet doen om de bekleding te verwijderen en terug te plaatsen.
    Ik vind het heel goed te doen en inderdaad in de wasmachine op 30 graden.

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wat ik heb neergezet is de gebruiksaanwijzing ;)

8. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik had de gebruiksaanwijzing niet omdat ik de maxi cosi van een vriendin heb overgenomen. Maar het schijnt dat je deze eventueel ook op internet kan vinden. Ik zal nog eens zoeken.

Heb het nu maar met de hand gewassen omdat ik 1 riempje niet los kreeg en nu precies weet hoe ik het terug moet plaatsen ;)

Deel Deze Pagina