Ik wilde nog een pak luiers inslaan voor als-het-nodig-is (er zat 1 pak bij de Prenatal doos, of is dat genoeg?). Maar wat moet je nu kiezen? Je hebt van Pampers de NewBaby 2-5 kg ; 3-6 kg ; 4-9 kg En van Pampers de BabyDry 3-6 kg ; 4-9 kg Ik denk zelf aan 3-6 kg, maar wat is het verschil tussen NewBaby en BabyDry? Of gewoon eerst het laten bij het pak uit de Blije Doos?
Pampers heb je zo bijgehaald hoor. En als je een klein kindje krijgt dan zijn de prematuur luiers van de kruidvat ook erg fijn. Sluit veel beter aan. Wat het verschil is tussen baby dry en new baby weet ik niet precies. En als je pampers koopt, dan zou ik ze in de aanbieding halen. Maat 2 zou je wel alvast kunnen halen, want die kunnen ze vrij snel aan en die hebben ze ook wat langer aan en daar zitten er meer van in 1 pak.
die gele verpakking "new baby" van pampers is speciaal voor pasgeboren babys en vangt beter de helle dunne ontlasting op die de kleine babys vaak hebben en ook het huidje is gevoeliger en dus is dit wel belangrijk. ik heb 2 pakken liggen in 2-5 kilo en 1pak 3-6 kilo. ik ga new baby gebruiken in de eerste weken en daarna stap ik over op baby dry want deze zijn goedkoper in verhouding dan new baby
Een tweede pak new baby kan trouwens ook echt geen kwaad hoor, reken maar uit, je zit vaak wel op zo'n 7 luiers per dag in het begin (dat wordt later gelukkig minder) dus een tweede pak kan je ook best nog wel gebruiken maar he tis inderdaad ook zo bijgehaald
bij NIels had ik 2 pakken nr 1 en een pak nummer 2 van de new born en nu zit hij in nr. 3 vn de baby dry
Ik vind die new baby luiers een vreselijke pasvorm hebben. Het zijn net kartonnen lappen Ik ben na het eerste pak al overgestapt op baby dry (nr 2). Vangt ook prima de ontlasting op en zitten een stuk fijner om het kontje heen, ziet er ook veel comfortabeler uit dan die new baby...
Ik heb nu de nieuwe newbaby mt2 en die zijn super fijn! Helemaal geen kartonnen luiers meer. Die kan je ook zo dichtmaken dat ze aansluiten. Maar ik vroeg het me ook af wat nou het verschil is want baby dry hebben ze ook in mt 2. En dat zijn vaak toch wel pasgeborenen (en die van ons is alweer richting het half jaar aan het gaan hahahaha, maar ja.. ze past nog in maatje 2 voorlopig)