Hallo.... Ik heb 4 dagen voor mijn eisprong en ongeveer 17 uur erna gevreen voor een baby...mijn vriend was helaas niet thuis in mijn vruchtbare week vandaar....mijn vraag is kan ik dan ook zwanger raken...we zijn allebei net 3 weken gestopt met roken en leven verder erg gezond... En is het normaal dat ik een dag of 5 vruchtbaar slijm heb voor mijn eisprong er is? Verder wil ik nog 1 ding weten.... Ik was in de eerste ronde zwanger en heb helaas toen een mk gehad in april, ben toen gecurreteerd...nu ben ik al 6 maanden verder en helaas nog niet zwanger. Nou is mijn vraag, ben ik nu verzekerd dat wij kindjes kunnen krijgen of is er een mogelijkheid dat het een geluk was dat ik toen in 1 keer zwanger was en de mogelijkheid bestaat dat het nu niet meer lukt? Je bent in principe super vruchtbaar als het in 1 keer raak is toch? Ik sanp niet waarom het nu zo lang duurt....Word hier zo onzeker van Bedankt voor je antwoord...
hoi Mila, je kunt wel zeker zwanger raken deze cyclus, rustig afwachten of het raak is. Het is normaal dat je al een paar dagen voor je eisprong dat slijm hebt, dat is geen probleem. Je kunt in elk geval zwanger worden, dat is een goed teken. We zien heel vaak dat het na een miskraam wel weer een poosje duurt voor je weer zwanger bent. Dat zegt niets over dat je helemaal niet meer zwanger kunt worden, jouw lijf heeft al bewezen dat het dat wel kan! Waardoor het komt dat het dan de tweede keer langer duurt is onbekend. Toch proberen gewoon geduld te hebben! Heel goed dat je gestopt bent met roken! Mirjam