Oke meschien is er al een over dit onder werp maar kijk ik weer een dubbel Maar wij (ik de kleine en me vriend ) zijn vandaag voor de 20 weken echo geweest. Gelukig is alles goed met de kleine Maar wij wilden graag weten of het een jongen of meisje zou worden /zijn Het is ons eerst kleine Het was zo bij ons dat er gezecht werd dat het een meisje zou zijn en ja hoor idd een meid Nu vraag ik me af of jullie dat ook hebben dat je het wil weten? zo ja waarom en zo nee ook waarom Groetjes Spawater
Jaa Wij willen ook heel graag weten wat het word. Waarom ? Het is veel gemakkelijker met dingetjes kopen e.d en ook omdat het ons eerste kindje is.
Nu zitten wij ( ik en me mannetje ) nog aan het begin en moet ik pas over 2 weken voor het eerst naar de verloskundige maar wij willen ook graag weten wat het word i.v.m. met spullen enzo en ook omdat het onze eerste kindje word alleen hebben wij nu al de discussie of we het wel of niet tegen familie/vrienden gaan zeggen, ik zelf wil het niet wil dat het voor hun een verassing blijft maar me mannetje wil het wel vertellen en daar ben ik gewoon tegen dus als hij daar aan vast blijf houden dan word het voor ons ook gewoon een verassing
Wij wilde het ook graag weten....we zijn gewoon heel nieuwsgierig. Ook vind ik het leuk dat we nu echt een meidenkamer hebben en al jurkjes e.d. klaar hebben hangen. Leuk dat jullie ook een meisje krijgen...proficiat!
ik wilde het ook heel graag weten. wist het bij de eerste 2 ook. We krijgen een meisje! Vind het leuk om het te weten omdat ik het nu over onze dochter heb en inderdaad kan je wat gerichter kleertjes gaan kopen. sommige mensen vinden dat de verrassing eraf is als je het weet. Ik ervaar dat niet zo. Er is nog genoeg wat ik niet weet. Hoe ziet ze eruit? Hoe lang, zwaar etc is ze! groetjes, Chantal
Ik wilde het wel heel graag weten, maar mijn vriend niet. Ik vind het gewoon veel leuker om gericht spulletjes en kleertjes te kopen ipv alles unisex te houden. En dan hoef je ook niet een jongens- en een meisjesnaam te verzinnen enzo. En uiteraard was ik heel nieuwsgierig naar wat het ging worden, ik had zoiets van: als ik het kan weten, waarom dan nog wachten tot de bevalling? Daar zag ik het nut niet zo van in. Vriendlief wel, die vond het leuk om het een verrassing te houden. Maar hij weet dat ik m'n mond niet kan houden en dat 'ie er toch wel achter zou komen als ik het zou weten, dus toen heeft ie maar gelijk meegekeken bij de echo.
Mijn vriend wilde het heel graag weten bij Daan omdat hij zo hoopt op een jongen dat hij bang was teleurgesteld te zijn als het een meisje zou zijn. Nu wilde we het graag weten omdat ik volgens iedereen te overtuigd was dat het een meisje zou zijn dat ik helemaal brande van nieuwshcierigheid terwijl ik in het begin zei het echt niet te willen weten maar de nieuwschierigheid werd alleen maar sterkter en sterker en gisteren tijden de echo ja hoor een MEISJE
Ik wil het ook super graag weten hoor! Van mijn man hoeft het niet zo maar is het er verder wel mee eens! We zijn nog niet zo ver dus nog even geduld. We vertellen het ook gewoon aan iedereen die het weten wil want ik kan het toch niet voor me houden De naam vind ik dan nog iets anders...moet wel wat te raden over blijven!
Ik wilde het vanaf dag 1 heel graag weten, mn man is pas op de dag van de 20 weken echo omgeslagen. Gelukkig was het erg duidelijk te zien en heeft iedereen tot nu toe gelijk! Het word een jongetje. Ik vind het gewoon heel handig met de voorbereidingen, het pakje, we hebben de proefdruk voor de kaartjes al klaarstaan, we hebben al een babysite gemaakt voor de kleine etc etc....
Ik wilde het heel graag weten, niet omdat ik een voorkeur heb, maar omdat ik me een beeld wilde vormen bij het kleintje in mijn buik. Ik vind het al spannend genoeg allemaal, en wetende wat het wordt kan ik me gewoon een beetje meer een beeld vormen over het gezinnetje dat we straks gaan vormen. Grote kans dat ik het bij een volgende niet zou willen weten, maar bij deze eerste ben ik blij dat ik het weet!
Wij wilden het ook graag weten, bij alle drie. Juist erg leuk om het zo veel eerder te weten dan de rest. Heerlijk om samen zo'n geheimpje te hebben. En erg leuk om stiekum gericht te kunnen winkelen.
toen ik zwanger was van onze eerste voelde ik gewoon dat we een jongen zouden krijgen....we kregen de 20 weken echo en hadden van tevroen afgesproken het niet te willen weten.... maar ja toen we de beeb in beeld zagen en er wel iets heel verdachts uitzag als een piemeltje, loeide mijn vriend door de kamer; "he! dat lijkt wel een piemel!" de echoscopiste vroeg of we het wilden weten..." nou, ik denk dat we het nu toch al zien, erg duidelijk als we ons niet vergissen, volgens mij is het een jongen?" en de echoscopiste vertelde dat we het goed gezien hadden...haha.. Vod het ook helemaal niet erg om het al te weten achteraf, ook al omdat we zo'n sterk gevoel haden dat het een ventje zou zijn. ik heb wel wat jongenskleertjes gekocht, maar wel in mijn achterhoofd gehouden dat het ook wel eens een meid zou kunnen zijn,....dus niet teveel ervan uit gegaan... overigens hebben we tegen iedereen gezegd dat we het niet wisten! naderhand wel verteld dat we het wisten. Nu we weer in verwachting zijn wil mijn vriend boven verwachting wel weer weten wat het wordt, terwijl hij er juist zo op tegen was..haha.. maar we zien wel....mij maakt het echt helemaal niks uit...heb altijd gezegd wij krijgen 2 mannen! Laten we eerst maar kijken hoe deze zwangerschap gaat verlopen, ben pas 5,5e week.
Ik wilde het op zich wel weten, maar mijn vriend niet. Dus hebben we het op laten schrijven voor het geval mijn vriend het toch wel wilde weten, dan hoefden we niet opnieuw een echo te laten maken. Mijn vriend is nooit omgeslagen, maar ik wist toch wel zeker dat we een jongetje zouden krijgen. Niet dus! Wat namen verzinnen betreft, stel dat de echoscopiste het niet goed heeft, wat dan als het bij de bevalling het andere geslacht blijkt te zijn? Dan heb je nog wel een paar dagen om een naam te verzinnen, maar lijkt me toch knap lastig. Achteraf vond ik het trouwens een grote verrassing, omdat mijn voorgevoel niet klopte. Nooit gedacht dat ik een meisje zou krijgen, en nu kan ik met niets anders meer voorstellen!
Wij hebben besloten om ons te laten verrassen. Mijn vriend gaf dit meteen al aan, ik twijfelde nog een beetje. Nu hoor je dat er ook stellen zijn waarvan de één het wel weet en de ander niet, maar dat was bij ons geen optie. Ik kan het dan toch niet geheim houden. Dus wij weten niet of het een jongen of een meisje zal zijn.
Bij Felicity wauwen we het niet weten...maar ik moet wel zeggen ,ik was reuze nieuwsgierig wel tijdens de 20 weken echo ,en volgde alles nauwkeurig mee op het beeld!We hadden van te voren aangegeven aan de de echoscopiste dat ze het niet mocht zeggen als ze het zag...maar dat we het zelf evt zouden zien. Maar ook de de echoscopiste zag het niet ,[want Felicity had de beentjes over elkaar heen geslagen]!
hallo iedereen. ik wou het bij mijn beide kindjes het ook direct weten. ik zag er het nut niet van in van te wachten tot de geboorte.
hoi hoi, wij hebben het bij geen van 3 niet willen weten. zelfs niet gevraagd nadat we de uitslag van de vlokkentest (de jonste) kregen. het was gezond,en meer hoefden wij niet te weten! groetjes diana
Ik wilde erg graag verrast worden! Over "het nut er niet van inzien om te wachten", zoals veel meiden hier zeggen, kan ik goed begrijpen als je wat nuchterder bent en praktischer ingesteld. Moet iedereen helemaal voor zichzelf weten! Maar ik vond het heerlijk, om dan weer nr stoere jongenskleren te kijken, dan weer nr meisjesjurkjes, dan weer te dromen over paardestaarten en dan weer over gelkuifjes haha.. Beetje romantsich beeld zeg maar...En tegenwoordig kun je al zoveel weten, laat dit dan nog eens een verrassing zijn. De nieuwsgierigheid is zo groot dan! En het grappige was, toen yara geboren werd, vroeg de gyn na 5 minuten: weten jullie eigenlijk wat het is?!? We hadden er helemaal geen interesse in, we waren allleen zo dolgelukkig dat onze baby er was! En ik zat heel de tijd verkeerd met mijn voorgevoel, mijn man had wel een meisje voorspeld... Bedenk wel, dat als je het wil weten en geheim wil houden, dat dit heel moeilijk kan zijn...Mn beste vriendinnetje, hoogzwanger nu, wilde het oo weten en niet verklappen, en heeft zich minstens drie keer ernstig versproken... Succes bij je beslissing!
Hier ook een die het een verrassing laat. Mijn vriend zou het wel willen weten, maar niet per se en ikzelf wil het graag een verrassing houden. Ik vind het wel leuk dat we er bij de geboorte pas achter komen of het een jongetje of een meisje is. Het is inderdaad wel lastiger met kleertjes kopen, maar ach... ik vind de verrassing leuker hoor!