Ha allemaal, Ik ben nu voor het eerst zwanger (nu zo'n 3 maanden), en heb voordat ik zwanger was toegezegd een tienerkamp te zullen leiden in de zomer. Ik ben dan ruim 6 maanden zwanger. Die tienerkampen zijn hele intensieve weken, en ik vind het lastig om in te schatten hoe fit je dan nog bent en of je zoiets dan nog prima kunt doen? Iemand hier ervaring of tips mee? Ik weet dat het ook per persoon heel verschillend kan zijn en lastig in te schatten Hoor het graag!!
Als ik naar mezelf kijk zou ik t nu ook nog prima kunnen en denk over een aantal weken ook nog wel. Maar zoals je zegt: de ene zwangerschap is de andere niet.
pfff ik voel me verder echt nog wel goed maar daar zou ik dus niet aan moeten denken.. Heel weinig slaap enzo.
Bij mijn zwangerschap van mijn zoontje rende/huppelde/hopste en liep ik met de laatste dagen nog vrolijk rond. Helemaal niks aan het handje. Maar ik denk echt dat je gewoon naar je eigen lichaam moet luisteren de komende tijd. Als jij je gewoon goed voelt, waarom niet?
Ik zou het gewoon doen, maar ik voel me dan ook ongesteeds prima. Wat Bibi zegt; zelf goed aanvoelen, je bent zwanger, niet ziek.
Als je je goed voelt gewoon doen, anders iemand standby laten zijn voor je?! Als het echt niet mocht gaan je dan of naar huis kan of kan blijven?
Had ik nog zo gedaan! Maar liep dan ook met 37 weken van Noordwijk naar Katwijk en terug..... Trouwens je collega kamp leiders zullen ook wel snappen als je evt. iets eerder naar bed wil.... Toch?
Ik zou vlak voor mijn verlof nog mee gaan als leiding op een kamp, maar ik ga dat niet meer doen. Die kampen zijn met zo'n 4 uur slaap per nacht echt slopend en ik weet nog hoe kapot ik tijdens mijn eerste zwangerschap was zo tegen het verlof aan. Luister naar je eigen lichaam, misschien gaat het met 6 maanden nog prima! Maar als het te veel is gewoon niet doen
Ik heb met 17 weken zwangerschap een tienerzeilkamp geleid en dat ging prima! Af en toe sliep ik overdag een uurtje als de kids vrije tijd hadden en dat was goed vol te houden. Als jij je fit voelt, gewoon doen!