Kan me niet herinneren dat ik dat had toen ik zwanger was. Klinkt wel heel vervelend. Je lichaam is natuurlijk nu wel heel hard aan het werk, maar ja dan nog. Anders even de ha of vk bellen voor advies, daar zijn ze voor he. Succes en ik hoop dat het snel over gaat.
Ik had dat niet bij 6 weken zwangerschap. Nu wel, maar ja draag dan ook een behoorlijke buik met me mee. Dus een trap op lopen of überhaupt na een wandeling ben ik wat benauwder. Maar dat had ik met 6 weken nog niet. Idd even naar de ha misschien?
Ik heb er ook al vanaf heel vroeg in de zwangerschap mee te maken. En is nog niet weg gegaan. Komt volgens mijn vk door meer bloed wat rond gepompt moet worden en dat mijn hart krachtiger pompt. Had het bij de zwangerschap van Ridder pas op het laatst.
Ik had dat ook heel vroeg in de zwangerschap.. het komt nu weer terug. Is bij mij dus na een tijdje weer weggegaan.. heel vervelend idd!
Wat vervelend. Ik heb daar pas sinds een paar weken last van, omdat mn longen inmiddels aardig in de verdrukking komen.
Ja ik heb het ook. Snel buiten adem, idd al bij veel praten. Maar de baby lag vrij hoog bij mij, dus waarschijnlijk zaten mn longen beetje in de verdrukking. Gelukkig begint de baby nu een beetje in te dalen. Maar ik heb de hele zwangerschap ook al last van steken bij mn hart. Vandaag ook weer, denk dat ik toch maar even een afspraak ga maken bij de huisarts. Maar dat kortademig hoort wel gewoon bij de zwangerschap
Ik heb het ook. Snel kortademig en hartkloppingen bij inspanning. Vandaag bleek ik bloedarmoede te hebben, mijn hb was 5.6, dus veel te laag. Ik zou het als ik jou was melden bij de VK/gyn, dan kunnen ze kijken waar het aan ligt.
Bodien, ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook al heel vroeg. Het heeft iets te maken met de hormonen, waardoor zuurstof minder goed in het bloed wordt opgenomen ofzo. Ik weet het niet meer heel precies. Het was volgens de arbo-arts in ieder geval een klacht die wel vaker voorkomt. (Ik ben er toen tijdelijk uit geweest, omdat ik ook heel veel andere klachten had.)
Ik heb dat ook en ben 10 weken zwanger dus aan de grote buik kan het nog niet liggen! Vervelend he, soms moet je gewoon even stoppen et praten om dan een goede teug adem te nemen! Succes!
Bedankt voor alle reacties ben ik heel blij mee.....kans is groot dat het aan de zwangerschap ligt. Ga voor de zekerheid donderdag ff naar de dokter. En donderdag middag echo......Spannenddd......kan echt niet wachten