Kan je na een negatieve zwangerschapstest nog positief testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama2023, 4 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama2023

    Mama2023 Lid

    4 dec 2022
    21
    4
    3
    Vrouw
    Dag mama’s

    Iets zit mij dwars, ik ben vandaag 1 dag NA NOD en heb 's morgens een zwangerschapstest gedaan en deze was helaas negatief.. maar het gekke is ik voel mijn maandstonden helemaal niet aankomen, normaal heb ik superveel krampen, hoofdpijn, gezwollen borsten al 4-5 dagen voor NOD maar nu dus helemaal niks. Enkel af en toe streken in mijn linkerlies en af en toe lichten krampen wat niet is zoals altijd. Kan ik alsnog zwanger zijn? Heeft iemand dit ook gehad en later een positieve zwangerschapstest gehad? Of kan het opeens veranderd zijn want mijn maandstonden zijn altijd op die manier geweest daarom dat ik het gek vind
     
  2. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.319
    7.261
    113
    Ben je zeker van je eisprong? Zou het kunnen dat je toch later ongesteld zou moeten worden?

    Mocht je écht 15 dpo zijn, een dag ná nod, dan kan het bijna niet dat je zwanger bent als je een spierwitte test hebt.

    Heb je getest met lichte of geconcentreerde urine?
     
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.815
    7.144
    113
    Vrouw
    Ben je zeker van je eisprong?
     
  4. WWJD

    WWJD Niet meer actief

    Als je je eisprong weet en die klopt dan kan het niet. Als je van je NOD uitgaat vanwege vorige cycli kan het wel. Bij mijn 2e gebruikte ik geen ovulatietesten maar ging uit van vorige cycli. Op mijn NOD toen, was de test wit. Een week later was die pas positief. Ik bleek op mijn verwachtte NOD volgens de termijnecho pas 7 dpo te zijn. Oftewel mijn eisprong was een week later dan ik had gedacht
     

Deel Deze Pagina